Hoi dames ik ben een beetje onzeker nu... Hele week zwaar beroerd geweest. Misselijk als ik een te lege maag kreeg, moe, en soms echt doodmoe, hoofdpijn, pijnlijke boobies. Maar nu, sinds vanmiddag, voel ik me juist ''goed'' Tepels zijn niet meer zo pijnlijk en stijf, borsten niet meer zo gespannen, misselijkheid is weg, veel minder moe. Zowaar trek in eten, zin in seks.. afgelopen 1,5 week heb ik me vriend echt links laten liggen Had vanmiddag wel paar keer een krampje maar daar bleef het bij. Verlies ook geen bloed. Ik ben zo bang dat het nu weer fout gaat. Ik heb 19 okt ook een miskraam gehad. Symptomen waren toen vrijwel meteen weg. Vandaar mijn onzekerheid. Ik had 29-11 een echo gehad, leeg vruchtzakje 5+1, 3 dec ergens anders een echo laten doen, vruchtzakje, dooier en een iene miene beeb te zien, dus in een paar dagen tijd veel gebeurd daarbinnen... Ik ben nu 6+1 dus symptomen zouden volop aanwezig moeten zijn toch??? Kan het komen omdat het nu weekend is, weekend betekend rust.... Kan me lichaam daar op reageren? Ik was wel echt toe aan 2 vrije dagen... jullie mening, verhaal, wat dan ook zijn meer dan welkom....
Ik zou me niet direct ongerust maken, maar begrijp je gevoel wel hoor. Nog eens een zwangerschapstestje doen eventueel? Misschien dat dat je zekerder maakt? Nog een paar dagen en dan mag je terug een echo zie ik, kan je het nog volhouden om te wachten? Eventueel bellen en vragen of je vroeger mag komen of via die andere?
In oktober werden me testen niet donkerder dus had toen al een vaag vermoeden dat het niet goed zat. Maar nu ben ik 6 weken en een test zal evengoed knallen (denk ik) dus heeft niet veel zin. Lichaam zit vol met hormonen nu. Ja moet woensdag weer voor een echo.
Natuurlijk zal je pas echt gerust zijn de 11de, misschien toch vragen om het dan wat vroeger te laten plaatsvinden? Je hebt geen pijn ofzo hé?
Dat zegt al veel hé en als je 3 dagen geleden al jullie ukje hebt kunnen zien is ook al mooi Misschien is je lijf ook nu al "gewoon" aan de hormonen en is het zich weer aan het stabiliseren. Blijven positief denken! Probeer rustig te blijven (kweet makkelijk gezegd) en door te bijten tot de 11de.
Ik hoop dat ik me morgen gewoon weer heel erg beroerd voel Ik ben wel rustig maar baal gewoon als het weer mis zou gaan..
Slecht geslapen vannacht. Eerst eruit om te plassen. Daarna eruit omdat ik buikpijn had. Gisteren voor het eerst normaal gegeten, spaghetti, smaakte voor geen meter! Net nog even een uurtje geslapen. Ik heb 's morgens nooit last van misselijkheid. (Gelukkig) kan je dus helaas nog niet zeggen hoe ik je voel (lig ook nog in bed) Jezus wat ik ben ik moe.. Ik haat gebroken nachten! En ja ik weet dat die opmerking erg raar klinkt gezien het feit dat we kinderen willen haha maar dan heb je tenminste een reden nu niet..
Ik ook.... Ik kom er net achter dat mijn vriend niks meer kan regelen voor woensdag. Heeft weer eens te lang gewacht. Mannen!! Zucht!!. Maar als ik die afspraak af zeg moet ik nog langer wachten.. En die week erna zijn we een paar dagen weg. Ik heb ook al alles geregeld met me werk.. Dus weet niet zo goed wat ik moet doen nu.. Gewoon alleen gaan??
Jammer! Zeker je afspraak niet afzeggen, lijkt me niet fijn als je nog langer moet wachten. Kan je eventueel niet vragen aan een familielid of een goede vriend(in) om mee te gaan? Zo heb je toch wat steun. Hoe voel je je ondertussen? Al terug wat symptomen?
Ik kan vragen of me moeder mee gaat. Voel me nog steeds hetzelfde. Gistermiddag even weggeweest gevolg lag daarna als oud vuil op de bank. Was doodmoe. Kan nog steeds niet alles eten zonder dat ik er beroerd van wordt. Dus je zou denken dat alles goed zit.... Nog maar drie dagen.. Oh nog een reden waarom ik het zonde vijf die afspraak Af te zeggen is de datum. Als alles wel goed zit zal je die dag nooit vergeten..
Ik snap je onzekerheid wel gezien je verleden. Maar als ik de berichten zo gelezen heb, heb ik het idee dat het wel goed zit maar zeker weten doe ik het ook niet. Ik zal woensdag aan je denken. Hoop dat alles goed is.
Ik hoop het ook Ik zit sinds een paar dagen aan de vitamines. Misschien dat ik me daardoor wat beter voel? Die Davitamon mama.