welke stad leuk winkelen voor je zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dwezelin26, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ik heb deze maand met de meiden weer een uitstapje naar een stad in de omgeving. We willen kiezen tussen Eindhoven, Den Bosch, Nijmegen, Maastricht.

Omdat ik zwanger ben is het wel leuk als we naar een stad gaan waar ze ook winkels hebben voor mij. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik woon zelf in maastricht... ze hebben een babyplanet, her en der wat kinderkledingwinkels. Verder natuurlijk de miss etam, h&M, etc daar kun je wel wat zwangerschapskleding krijgen. Volgens mij verder niet zo heel veel specifieke zaken, maar daar heb ik eigenlijk ok nog niet zo opgelet :rolleyes:

Je kunt er wel lekker eten :D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    géén stad, vind het overal bar weinig hihi

maar als ik moet kiezen uit maastricht of eindhoven

zou ik denk ik voor de zw.winkels naar eindhoven gaan. maastricht heeft helemaal niks fatsoenlijks vind ik!

de rest ken ik niet

4. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Den Bosch vind ik een hele leuke gezellige stad! Volgens mij zit er ook een prenatal in de stad, sowieso een H&M (met babyafdeling :D )....

5. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Als je in de gouden gids/ telefoongids op internet zoekt op positiekleding, babymeubels of net wat je wil zie je precies welke winkels er in elke stad zijn. Met een beetje geluk hebben ze ook een website, kun je alvast kijken wat het is.

Lang niet elke H&M heeft trouwens zwangerschapskleding. Op http://www.hm.com/nl/storelocator__stor ... html.nhtml kun je per stad kijken welke wel. (Helaas hebben ze e veel handigere zoekfunctie waarbij je ook per label een winkel kon zoeken weggehaald).

Verder kan ik je helaas niet helpen, ben tot nu toe te misselijk geweest om een dagje te gaan stadten en in mijn woonplaats (ruim 30.000 inwoners) is geen enkele winkel die positiekleding verkoopt (grrr).

6. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Ik ben vanmiddag even arnhem in gegaan. 10 minuutjes van Nijmegen.
    Er is een Prenatal, H&M, Miss Etam, Maar vooral DE aanrader. La Bella Vita, Superwinkel met een erg behulpzame dame zoals we ze eigenlijk tegenwoordig niet meer kennen. Ze hebben ook merken als Queen Mom, Mamalicious en Noppies!

Ik ben geslaagd voor 2 broeken, vooral spijkerbroek is Top! Ik ga in de lente weer even voor leuke kleding en goed advies, uiteraard!

la Bella Vita zit in Hemelrijk, in het centrum van Arnhem!
    Ik vind trouwens Arnhem sowieso leuker/fijner winkelen dan Nijmegen!

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Leuke adresjes in Maastricht:
    - Vida Mama in de burg Cortenstraat (niet in het centrum, maar hele leuke en uitgebreide winkel met de betere merken zwangerschapskleding)
    - Neuf Mois op de Kesselskade, idem! Ook als je wat sjiekers nodig hebt
    - naast Neuf Mois op de kade zit een superleuk zaakje met hippe babyspullen, van kleertjes tot beddengoed, lampen en boxkleden
    - in de Hoogbrugstraat ook zo'n leuk winkeltje (ben van allebei even de naam vergeten..)

Liefs Monique

8. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Goed bezig jullie! Klinkt goed! Ik ben dus echt duts op het gebied van stadten hi hi. Ben een vrouw en toch is het niet mijn favo bezigheid. Maar ja, eens in de zoveel tijd moet ik toch hè!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

eindhoven is niks hoor, ik woon er zelf en ben gek op mijn stad, maar het winkelgedeelte heeft totaal geen uitstraling op de heuvelgalerie na.

zou zelf voor Nijmegen gaan, maar of ze daar goede zw.winkels hebben weet ik niet. het is er gewoon gezellig. ;)

den bosch is ook fijn!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Maastricht!

Je hebt er de Hippe Beebiewinkel ( http://www.heppieenko.nl/ ), en in de buurt nog wat winkeltjes met babyspul (o.a. eentje met D&G bloesjes van € 150 per stuk, maar ook gewone boetiekjes voor mama en baby. Er zit ook een hele leuke nijntje winkel en een winkel waar ze veel dingen van mama.licious verkopen. (heb er met 32 weken zwanger een dag moeten rondlopen, feestje van mijn werk dus vandaar ;))

Verder vind ik het een erg mooie en gezellige stad, met lekker eten, gezellige terrasjes en mooie winkeltjes.

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou voor haarlem gaan hihi, maar dat was geen optie ;)

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Jaaah, de Hippe Beebiewinkel bedoelde ik, die op de Kesselskade! En natuurlijk idd alle boetiekjes met hele leuke kleertjes... Ik woon al 13 jaar in Maastricht, maar ontdek steeds weer nieuwe winkeltjes, vooral nu ik me gestort heb op het baby-gebeuren!

Liefs Monique

13. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    BEdankt :) ben ik ook weer wat wijzer :)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het zijn allemaal plaatsten die al groter zijn als meppel en wij hebben 1 dure winkel dus alles zou wel beter zijn als hier hahaha :D

Veel winkelplezier

15. Ella79

Ella79 Lid

18 dec 2008
    68
    0
    0
    Eindhoven valt inderdaad tegen, ik woon er ook en er zit wel H&M's en een speciale positiekledingwinkel.. maar de rest zit niet in het centrum, dus schiet niet op. Eindhoven is voor de rest op zich wel leuk, maar Maastricht is gezelliger. Weet er iemand of Breda leuke zwangerschapswinkels heeft? Ik kan daar normaal altijd wel leuk winkelen.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zou kiezen voor Maastricht en anders Den Bosch. Ik vind Eindhoven niet echt een leuke plaats qua uitstraling. Nijmegen heeft niet zoveel.
    Net als Bloem zou ik Arnhem in overweging nemen, om te winkelen vind ik dat echt 1 van de fijnste plaatsen.

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik woon in Den Bosch...je hebt idd genoeg winkels omtrend zwangerschapskleding en babyspullen;

H&M
    Miss Etam
    LIEF!
    TaTa
    Prenatal
    Future Maman
    Zwanger & Co

Voor de kleintjes natuurlijk ook winkels zoals C&A en V&D en Hema

Nijmegen vind ik dus echt geen gezellige stad!
    Heb er gewoond en kom er nu dus nooit meer!

18. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    En vergeet Moeders mooiste niet in Den Bosch. Da's ook een hele goeie!

Deel Deze Pagina