Ik heb een spinningfiets, deze is momenteel in gebruik als kapstok oid. Ik ga liever naar de sportschool, 3x per week.
zo zou het voor mij ook werken ja nu heb ik zoiets van...ik heb betaald dus ik moet. en dan heb ik ook echt het idee dat ik er even uit ben.
Ik wil zo graag een crosstrainer maar ze zijn zo duur snif...😢 Ben al 2e hands aan het zoeken maar het lijkt nooit uit te komen zucht!!
Ik vind het een voordeel juist om thuis te sporten. Je eigen apparaat ( schoon), je eigen douche en kunnen sporten wanneer je zin hebt. Ik had laatst in de ochtend gefietst en in de avond eigenlijk wel weer zin om wat te doen. Net voor eten eten nog even lekker fietsen. Echt ideaal Sportschool vind ik juist weer omslachtig omdat je er helemaal heen moet...bepaalde tijden moet aanhouden voor een workout en in mijn geval moet ik dan bijna altijd een oppas zoeken @Zogezegd...volgens mij hadden ze laatst bij de Gamma een crosstrainer staan.. Ik zie ze soms ook wel bij de kringloop zelfs
Ik ook, ook omdat ik niet meer alleen mocht komen en dus altijd afhankelijk was van een partner. Gelukkig heb ik een zwembuddy want ook dat mag ik niet meer na mijn laatste avontuur in het zwembad. Alleen is er wel veel discipline voor nodig om thuis te gaan sporten en bij heel veel mensen gaat dat in het begin super alleen na een paar weken verzwakt dat weer.
Ja toch. Uitje van de dag Als ik zou mogen kiezen zou ik dat ook doen hoor. Maar heb niet echt een keuze
Ja dat is zo Ik ben er een beetje aan verslaafd dus ik moet eerder een dag rust nemen dan dat ik niet ga. Liefst ga ik elke dag...
Ik ook maar dat is geen geheim meer hier geloof ik hahahah. Ik wil elke dag wat doen en als mijn lichaam dat toelaat doe ik dat ook. Helaas heb ik laatste 2 weken maar 3x kunnen sporten. zwaar vervelend dus. Heb wel een drukbankje gratis op kunnen halen.. die is nu opgeknapt... geen man die daar nog op wil
Toen ik thuis woonde had ik een hometrainer. Ik zat er eigenlijk elke dag op, in ieder geval door de weeks minstens een half uur.
Wij hebben een tweedehandse crosstrainer. Zijn periodes dat we er dagelijks opstaan, nu weer een maandje niet. Maar het idee dat ik er vrij op kan, vind ik leuk. Sportschool is niks voor mij.
Ben ik niet met je eens. Juist de drempel over om het huis uit te gaan maakt het voor mij altijd lastiger wat te gaan doen.
Ik zou eerder een sport zoeken die je echt leuk vindt. Ben ervan overtuigd dat dat voor iedereen bestaat!