De 225 bizarste kindernamen van 2013

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kolibrie, 14 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. sepherine

sepherine Niet meer actief

En dan vinden sommige mijn namen bizar .....
    Omg gewoon haha

3. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omg Meklit!!!

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Haha wat grappig een aantal namen komen hier ook voor.

5. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Vreselijk! Dan spoor je toch echt niet.. :$

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#6 Klaproos, 14 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2014
    Feeerieke,te erg!! Ik ga nog effe verder lachen ;)

Hmm zitten wel namen tussen die het bij de katten in ons asiel goed zouden doen;)

Al die rare namen komen denk ik van Antillianen? Die hun kinderen ook van die gare namen geven zoals Rayvano etc?

7. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Hahaha, wat vreselijk sommige namen! Ik vraag me bij sommige namen serieus af of die kinderen later hun ouders dankbaar zullen zijn.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha Meklit.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Er staan echt vreselijke namen tussen (sommige vind ik niet gek, alleen gewoon niet mooi. Andere bevolkingsgroep/cultuur e.d.) Ik ga helemaal stuk hier, maar voor die kinderen is het natuurlijk gewoon verschrikkelijk. Praisegod.. pffwhahaha.

10. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Dat was even een kwartiertje lachen met het lezen van deze lijst. Wat vreselijk, neigt naar kindermishandeling :D

11. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ik moet eerlijk zeggen vind renesmee van twiligh best grappig je went eraan laat ik het zo zeggen :D

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja Meklit echt te erg!

Maar je dochter "pa" of "stash" of "tram" noemen is ook afgrijselijk! Of je zoon "Otje" of "Rits" of "Provider"...arme kids
    Echt wat een afschuwelijke namen staan ertussen. Ik snap ook niet dat dit goedgekeurd wordt bij geboorte aangifte??

13. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vind hilarius toch wel de leukste! Rehab is echt erg in nederland of welk land dan ook waar de meeste mensen ook de engelse taal machtig zijn!
    Maar L'eau vind ik zo raar eigenlijk niet... Ken ook een Lo(dewijk), klinkt hetzelfde.
    En al die scrabble namen, zou zo'n kind bij iedereen moeten gaan vertellen hoe je dat uitspreekt of zou zo'n naan heel snel een afkorting hebben.

Cedrixviënthely en Juëquinaisheley zouden jullie je rekenboek willen pakken en Sharqueendaily zou je nu eens je mond vijf minuten kunnen houden?

14. Islah

Islah Niet meer actief

Salsabil is helemaal geen ranzige naam, is gewoon een naam uit de Koran. Die laatste i wordt dan ook als ie uitgesproken, en de eerste a als e. Je kan dan wel beter voor een andere spelling kiezen lijkt me.

15. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Hahaha je kan me opvegen. :D dat doe je je kind toch niet aan..

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Maar Rehab spreek je dus ook niet uit zoals het Engelse Rehab.

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Een aantal namen, zoals Meklit, vind ik wel makkelijk scoren. Ik ben er erg zeker van dat die naam ergens doodnormaal is. Hetzelfde geldt voor Rehab. In Nederland niet echt handig, maar ook niet compleet idioot.

Ik vind persoonlijk namen als provider en Juëquinaisheley echt niet kunnen. Bij de eerste zou ik me ook erg zorgen maken dat het over een paar jaar compleet ouderwets is. Zoiets als je kind wordperfect noemen.
    De tweede kun je toch niet verwachten dat iemand dat goed leert schrijven. Ik heb het zelf net gekopieerd. Ik waag me hier echt niet aan. Stel dat het arme kind dyslectisch is.

L'eau is ook geen naam. Water, zomer en winter vind ik ook niks.

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wat een achterlijke namen staan er tussen:$. Dat je origineel wilt zijn tot daar aan toe maar de meeste namen zijn wel erg extreem. Vooral voor zo'n kind is het toch zielig.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sommige namen zouden verboden moeten worden kom op zeg!

20. Islah

Islah Niet meer actief

Meklit schijnt gewoon een Ethiopische naam te zijn en Tram een Vietnamese...

Deel Deze Pagina