Kim-Lian: een baby is een accessoire - Celebs en shownieuws | MSN Entertainment Als je er zo over denkt en niet even nadenkt voor je zo iets zegt dan ben je aardig dom, en dan zeg ik 't nog aardig :x
Ik vind het een erg ondoordachte uitspraak die nodeloos kwetsend is voor een hele hoop mensen. Wat moet deze uitspraak niet doen bij de mensen die een kindje hebben verloren of helaas geen kindje hebben kunnen krijgen, of met mensen die maar 1 kindje hebben mogen verwelkomen, of zelfs mensen die het bewust bij 1 kindje willen houden. Ik heb er wel een sterkere term voor dan dom, maar die zal ik maar niet herhalen hier op het forum.
Ik neem haar nog niet eens serieus , want als ik haar over dat podium zie stuiteren met haar rode kuif dan vraag ik me echt serieus af waar het mis is gegaan met dat mens Buiten dat vind ik het gewoon een domme opmerking , totaal niet bij nagedacht dat ze gezegend mag zijn met twee gezonde kinderen , dat naief schaap ..
Je gaat me toch niet vertellen dat die domme doos kinderen heeft heh? Mijn god wat heb ik altijd n hekel aan die kop gehad (soms nog erger als katja schuurman...en dan zeg ik heel wat hoor....die blijkt toch af en toe nog over verstand te beschikken) Als ze dit werkelijk meent dan moet ze ze maar snel inwisselen voor wat ringen en deze kinderen bij n echte moeder brengen. :x
Niets meer aan toe te voegen! of eigenlijk toch wel, echt dom dat je zulke uitspraken doet ook heel leuk voor je kind voor later, mama vond jou een accessoire maar door de komst van je broertje/zusje zijn we een gezin!
Idd wat een een lompe koe,al zijnn koeien slimmer haha ......:x ZOIETS ZEG JE TOCH NIET ! kinderen krijgen is het mooiste wat er is!! EN GEEN ACCESSOIRE!:x DOMME TRUT!
Je hoort het op zich wel vaker dat men 1 kind geen gezin vindt en dat pas bij 2 kinderen je een gezin hebt. Waarom is mij niet geheel duidelijk hoor! Maar om 1 kind nu te zien als accessoire? Eh volg Kim Lian niet ben ik bang. Dochter ben jij een accesoire (tas, accesoire kent ze niet natuurlijk)? Nee mama ikke (naam) niet tas! En zij is net 2!
Volgens domme doos lian ben ik dan al 36 jaar een accessoire en niet in een gezin opgegroeid bedenk ik me nu net!
Zoals wij dus! Ik las het gister op nu.nl tjonge wat werd ik kwaad! Onze dochter is dus een "handtasje" ofzo? En wij zijn dus geen gezin? Jaja......Lekker door gaan zo!
wat een idiote uitspraak zeg ik zie mijn zoontje ook echt niet als een accesoire wij zijn een gezin met ons 2tjes en onze zoon ik krijg ook idd jeuk aan mijn handen*pats klap op haar ogen*