pijn in schouders...

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by missX, Nov 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Ik had vancht toch zoiets raars...eigelijk begon het gisterenavond al met een beetje irritant gevoel in mijn onderrug maar vanacht werd ik wakker met zo'n zeurderig en naar gevoel bij mijn schouderbladen...het straalde ook helemaal door naar mijn armen. Leek net of er het een of ander werd afgekneld. Het gevolg is dat ik helemaa niet lekker heb geslapen..het maakte niet uit hoe ik ging liggen het gevoel werd niet minder Ook moest ik er een paar keer uit omdat ik kramp kreeg en naar de wc moest rennen (diaree). Uiteidnelijk ben ik toch weer in slaap gevallen en vanochtend werd ik wakker en was het bijna helemaal weg. Heb nu alleen nog wat last van mijn linkerarm/schouder maar niet zo erg meer als vanacht. Ik heb mijn verkloskundige inmiddels al even gebelt maar zij denkt dat er waarschijnmlijk door een verkeerde houding misshien iets afgekneld was en dat ik een griepje onder de leden heb...graag zou ik een second opinion horen van een van jullie omdat ik er toch voor mezelf niet helemaal op gerust ben...

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi MissX,

ik sluit me aan bij je verloskundige. Het zal waarschijnlijk een spier of een zenuw zijn die heeft knel gezeten, geen zorgen dus.

Groetjes Brigitte

Share This Page