tuurlijk hoeft hier geen topic over geopend te worden, maar ik doe het toch Wat een heerlijk lenteweer vandaag! het wordt van de week weer warmer, even geen winter meer, ik wordt er helemaal vrolijk van, jullie ook?
Ja heel fijn, nu kan je weer fatsoenlijk dingen doen zoals lekker fietsen en wandelen enz....zonder dat je loopt te rillen van de kou
Dat heb ik dus ook, ik kom altijd eind van de winter een beetje in een dip, dan wil ik niks meer en heb ik nergens meer zin in en vandaag had ik lekker weer wat energie Echt fijn !
Jaaaaaaaaaaah! Heerlijk Niet naar buiten en denken koud koud koud.. Vanochtend met de vogeltjes wakker, zonnebril weer op in de auto! Heerlijk ik was op en top vrolijk vanochtend en de rest van de dag. Ookal was het een maandag .
Heerlijk!!! Wij zijn vandaag voor de 1ste x gaan wandelen... Deed ff goed, ben sinds ik thuis ben van de bevalling alleen ff achterom buiten geweest
Precies dat heb ik ook, dan verlang je op een gegeven moment zo enorm naar de lente zon. Merk direct dat ik nu weer opleef ( klinkt wel heul ernstig), en het idee dat het de komende dagen zo blijft doet mijn hart een sprongetje maken van plezier .
Ik vind dit een leuke topic en van mij mag het gerust geopend worden Heb genoten van de krokusjes,mijn zwangerschap en lekker lui in het bos in het gras liggen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is lente. Ik had om 16.00u afgesproken bij een vriendin van mij, en ik bel, ze doet deur open en ik heel blij en hard HET IS LENTE. Hahahahaha morgen weer zo'n dag heeeeeeeerlijk
Jawel...dit zijn juist de leukste topics... Ja heerlijk weer...ik word er ook verschrikkelijk vrolijk van Heb best last gehad van een winterdepressie...en ik voel me nu gewoon opknappen
Wat kan lente een mens op knappen de zon doet een mens goed. Vrolijke gezichten spelende kinderen . Vandaag zo maar een vrije middag daar hebben we van geprofiteerd heerlijk ver gefietst 15 kilometer . Zo gaan er veel meer kilometers volgen op de fiets kom maar op lente breek maar door.