Bah, op het werk heerst er buikgriep, en ik liep vandaag nog te roepen dat ik nog nergens last van had.. Nu zit ik hier, heb ik al flinke diarree gehad en ben ik zo misselijk als een weet ik veel wat... Ik was allang blij dat ik niet heb hoeven overgeven tijdens de zwangerschap, want daar heb ik toch bijna een fobie voor. En nu zit ik het moment af te wachten tot alles weer eruit komt... In bed liggen heeft helemaal geen zin, dan wordt het alleen nog maar erger. Sorry voor dit onsmakelijke berichtje, maar ik voel me diep ongelukkig momenteel!
Oh meid, ik had het zo'n 3 weken geleden, verschrikkelijk! Je steekt elkaar in no time aan, maar het is gelukkig ook zo weer voorbij. Ik ben ook zo panisch voor overgeven, dus ik lag er uren tegenaan te zuchten. Maar het lucht enórm op, dat wel. (verstand op nul en geef je er maar aan over) Maar wat voelde ik me beroerd, alles kwam er aan twee kanten tegelijk uit, brrr. Veel sterkte vandaag!
Ohh ja ik heb vorige week ook afgelegen met buikgriep... Aan allebei de kanten kwam het eruit, en ik heb ook een fobie voor overgeven Uiteindelijk kon ik het toch niet meer tegenhouden en heb ik de rest van de nacht moeten overgeven Heeeeeeeeel veel beterschap!
Veel beterschap meid! Veel drinken, dan gaat het ietsje sneller weer weg en je voorkomt ook dat je uitdroogt! Liefs Kirby
idd veeel drinken. Jemoet echt vocht binnen houden. Ik had het vorige week en ondanks dat ik na elke overgeef beurt een glas water dronk was ik binnen 1.5 dag uitgedroogt met als gevolg 2 dagen in het ziekenhuis aan het infuus , echt heel k.. beterschap liefs caroline
Nou, ik heb dus flink moeten overgeven vanacht, en ik heb ik weet niet hoevaak op de wc gezeten. Brrr wat akelig allemaal! Ik heb wat water gedronken, en vanmorgen ben ik kleine beetjes cola gaan drinken. Ik moet zeggen dat dat heeft geholpen, want ik heb niet meer hoeven overgeven en sinds een paar uur ook niet meer naar de wc hoeven rennen (voor dat andere ) Ondertussen heb ik ook al wat beschuitjes gegeten, en alles zit er nog in. De maagkrampen zijn gelukkig ook weg, alleen rommelen mijn maag en darmen alsof het onweert. Ik hoop echt dat ik het ergste heb gehad, en vanacht weer kan slapen!