Hier het bericht waar jullie het over hebben Politie zoekt getuigen dierenmishandeling Rijswijk, 11-12-2006 Een 44-jarige Hagenaar zag tot zijn verbijstering dat zondag 9 december om 19.45 uur vanuit een rijdende auto op de Prinses Beatrixlaan een hond naar buiten werd gegooid. De hond bleef aan het riempje aan de auto hangen terwijl de chauffeur doorreed. Via de Sir Winston Churchillaaan reed de bestuurder naar de Schaapweg waar het beestje losraakte van de auto. De automobilist is hierna weggereden. De gewaarschuwde dierenambulance constateerde dat het beestje dusdanig gewond was dat het dier laten inslapen de enige optie was. Volgens de getuige werd het dier vanuit een groene Peugeot 205 gegooid. Het voertuig was voorzien van een Frans kenteken 614EEV91 Een ieder die tips heeft over deze weerzinwekende daad kan bellen met 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem 0800-7000.
vreselijk! die mensen dus die die diertjes dat aan kunnen doen! als je dan toch in die ogen kijkt van zo'n beestje dan kan je dat toch niet doen! verschrikkelijk gewoon! hebben jullie van de week ook undercover nederland gezien? ging over prostitiutie met minderjarigen lees: 5 jaar.. en ze lieten 1 foto zien nou ik werd gek van woede! hoe kun je zo'n kindje aankijken en dan ze dat aan doen! sjezus verschrikkelijk gewoon!
waar woont die gast? Dan gaan we even langs met mijn auto met trekhaak en bullbar....... kunnen ze hem daarna ook laten inslapen, dat garandeer ik je!
Nou Booey , dan wil ik heel graag met je mee . Daarna natuurlijk nog even tussen de deur laten komen zoals bij dat hondje Het lijkt verdorrie wel of de hele wereld gek is geworden pf . Dierenmishandeling , kindermishandeling (zowel sexueel als lichamelijk als geestelijk ) , vrouwenmishandeling enz enz . En het is gewoon de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig . Het is gewoon te triest voor woorden Dat soort mensen moeten ze de ergste straf geven die er maar bestaat ... En dan bedoel ik niet de doodstraf want dat is nog te soft , gaat tegenwoordig met een spuit en voelen ze niets van . Lekker hetzelfde doen als wat ze dat dier hebben aangedaan , of kind of vrouw natuurlijk . Daarna flink folteren . Als ze mij dat vragen dan doe ik het met liefde Van dieren en kinderen moeten ze echt AFBLIJVEN Groetjes Joyce
mag ik dan ook mee? er zijn gewoon geen woorden voor mensen die zo iets kunnen doen...............verschrikkelijk!
Mee eens Joyce! We knopen hem aan z'n piemel vast aan de bullbar en na een ritje van maastricht naar groningen voorop de bullbar, mag hij voor de terugweg achterin, nl aan de trekhaak .... Als toetje dumpen we hem vervolgens op de vuilstort.
Dat vraag ik me inderdaad ook af Hier in Nederland zijn ze veelste soft Het moet echt veeeel strenger worden.. Anders blijf je dit soort verhalen horen Vreselijk gewoon
Wat een vieze t*ringlijer! Ik heb op de partij voor de dieren gestemd, in de hoop dat dieren wat meer rechten krijgen. Dit soort berichten vind ik walgelijk, ze raken me veel meer dan verhalen over mensen.
Ik vind dit vreselijk! Bij hem moeten ze hetzelfde doen en dan op afloop nog flink wat zout op zn wonden gooien!