Hey meiden, Misschien een domme vraag, maar ben benieuwd. Hoevaak spuiten jullie de kliko schoon? Elke keer als die geleegd wordt? xxx
Ik doe het misschien 1x per jaar ofzo. Ding wordt ook niet vies, want gooi er geen losse dingen in. Alleen vuilniszakken.
eigenlijk nooit we wonen hier nu 1,5 jaar en ik heb dat nog nooit gedaan. Hij is eigenlijk ook helemaal niet vies van binnen, ik doe er alleen vuilniszakken in.
als ie vies is. de groenbak in de zomer wat vaker dan in de winter, en de grijsbak niet zo vaak, gebruik vuiniszakken, dus die denk ik 2 keer per jaar en groen denk ik 6 keer per jaar
Toen ik hiernaartoe verhuisde, was ik echt vies van de kliko die er stond. De vorige buren hadden er vanalles 'los' ingegooid. Er zaten hele schimmelplakken in die stonken verschrikkelijk. Toen heb ik 'm dus met een hogedrukreiniger uitgespoten, en sindsdien gebruik ik vuilniszakken. Ik ben echt niet van plan het vaker te moeten doen.
Hier 1 à 2 keer per jaar denk ik (vriendlief doet dat altijd). Eigenlijk issie ook nooit echt vies, want wij doen er ook alleen vuilniszakken in.
Ik spuit dat ding nooit schoon, ook nog nooit voer nagedacht. Ik vind het ook niet echt nodig, ding staat buiten en het is toch een kliko..
Ik heb het nog nooit gedaan, woon hier nu 3 jaar. Waarom moet die schoon zijn? hij staat buiten. O wacht ik heb het wel 1 keer gedaan, maar dat was omdat er maden in zaten met het hele warme weer.
ehm ik doe dat iedere keer als het leeg is gemaakt dan word het schoon gemaakt hier ook alleen maar vuilniszakken erin maar toch vind ik het wat frisser en het is maar een klein werkje zo gebeurd
Bij mij wordt de kliko eens in de twee weken schoon gespoten door zo'n reinigingsbedrijf. Vooral de groene container heeft dat wel nodig. Wij hebben namelijk 2 katten dus het grind gaat in de groene. Ook de luiers mogen bij ons in de groene container. Ondanks de kranten die ik onderin gooi wordt de bak toch behoorlijk smerig en gaat lekker stinken. Met name in de zomer maanden. Ben dan ook blij dat ie steeds schoon gemaakt wordt!
Hier geen kliko, maar 1 grote container (woon in een appartementencomplex) maar mijn moeder heeft dat ook! Betaald 5 euro per maand en zowel de zwarte als de groene worden 1 keer per maand gereinigd. Ideaal!
1 keer gedaan, de groene dan. Die was te goor van binnen gewoon, iemand het er mest of weet ik veel ingegooid en eht drap liep eraf. Dus even schoongespoten. En de grijze hoeft nooit zitten alleen vuilniszakken dicht in.