Hallo allemaal, Een week geleden was ik overtuigd van het feit dat ik zwanger zou zijn. Ik zou vorige week vrijdag namelijk ongsteld worden en ben dit uiteindelijk niet geworden. Plotseling kreeg ik afgelopen donderdagavond een bloeding. Omdat ik zo overtuigd was dat ik zwanger zou zijn heb ik gisteren getest en test zegt dat ik neit zwanger ben. Ok, dikke balen, maar goed....Nu de vraag, zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn? Deze vraag omdat de menstruatie anders is als normaal, veel lichte kramp, pijnlijke borten, zeer gevoelige tepels, enorme stemmingen en behoefte aan veel maar dan ook veel lekker. Daarnaast loopt de bloeding niet door. Ik heb op het moment alleen bruine afscheiding. Zijn er vrouwen/meiden die dit herkennen en wat is jullie advies/mening? Alvast bedankt. Linda
Later nog eens testen zou ik denken. Ik had wel een bloeding op het tijdstip van mijn ongi. Eén dag was het wel wat, de rest verwaarloosbaar. Toch eens getest een week hierna. En die test was positief. Dat kon ik nog niet geloven. Tot het bloedonderzoek alles heeft bevestigd. Op het moment van de test moet ik 4 weken ver geweest zijn. Groetjes! Hoop dat het raak is!
hoi moroli, ik heb precies hetzelfde!!! moest afg. vrijdag ong worden, niet geworden. gisteren negatief getest en gister ook wat bruine afscheiding gehad. maar nu ook nog steeds niet ongesteld. sinds vorige week wel al super gevoelige tepels en vreemde kriebels in onderbuik. dat heb ik beide niet voor/tijdens ong.heid. ik heb ook geen idee wat ik ermee aan moet.. ga er denk ik maar gewoon van uit dat ik ong ga worden.. wie weet is er wel een bevruchting geweest maar geen innestelling..? dat zou toch kunnen??? how knows?
Wacht even af en test dan nog is zou ik zeggen. Ik werd op 9 maart ongesteld, dat was mn nod. Ook ik was verbaasd, wist zéker dat ik zwanger was. De dag ervoor getest, maar dat was negatief (of misschien was het zelfs wel die zelfde dag, dat weet ik eigenlijk niet meer). En nu heb ik dus gisteren toch een positieve test gedaan. En vandaag weer. Dus...het kan wel.
Fijn dat sommige meiden hebben gereageerd, dank jullie. Ik denk dat ik van de week toch nog maar een keer ga testen want ik twijfel enorm. Ik vind het ook zo lastig omdat ik niet weet wat wel of niet kan? Ik sport namelijk graag,dus ik wil graag weten in wat voor een mate ik dit door kan blijven doen. Als ik zwanger zou zijn zou ik me daarop aanpassen. Ik heb ontzettend gevoelige borsten en tepels. Steekt als een gek!!! En verder, alleen nog wat bruine afscheiding. Verder voel ik eigenlijk vrij weinig. Ik ben benieuwd wat de test van vd week zal zeggen. kussie lin
Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben 6 feb. voor het laatst ongesteld geweest. (ongi door stoppen met de pil) het is nu 25 maart en ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb twee testen gedaan van predictor, en die gaven beide een heeeel vaag streepje. Andere merken testen allemaal negatief! Heb pijnlijke borsten, veel misselijk, erg moe en raar gevoel in mijn buik. Sinds vanmiddag heb ik last van bloedverlies, dit is duidelijk vers bloed (beetje rose) Heb altijd een hele stipte menstruatie, en voel me zwanger, hoe groot is de kans dat ik het ook daadwerkelijk ben??
De testen die een heel licht streepje hebben laten zien hebben een hcg hormoon gevonden in je urine. Dus dan zou je denken dat het raak moet zijn of zijn geweest. Ik ben geen arts dus ik zou toch even een afspraak maken met de huisarts, als je het zeker wilt weten. Succes Linda
Dank je voor je reactie linda! Ik ben erg benieuwd, heb nog steeds wat helder bloedverlies maar lijkt echt niet op gewone menstruatie! Maar raar dat een ander merk test negatief is. Volgende week nog maar eens testen
Hallo, ik herken dit. Ik ben nu naar eigen berekening 6 weken zwanger, vorige week positief getest. de dag voordat ik teste had ik bruine afscheiding. dat heeft aangehouden tot vandaag nog steeds... Vandaag was het iets meer en donkerrood tot zwartkleurig... het rook ook ijzer achtig, dus echt oud bloed. Gelijk de VK gebeld en die zegt dat ik gewoon moet afwachten, ik zou 20 april me eerste echo krijgen, maar om me gerust te stellen krijg ik hem 6 april al. Ben zo bang dat het mis gaat. Heb verder geen krampen en het is niet rood kleurig geworden, dus er is nog hoop.
Ik heb donderdag ook getest met de test van de etos en vrijdag met die van de DA. De een gaf een streepje en de ander niets....vervelend is dat. Maar volgens mij is de clear blue het meest betrouwbaar, dus ik zou die eens proberen. Ga ik volgende week ook doen. Hou je me op de hoogte, ik ben benieuwd! Gr Linda
Spannend he....goed dat eerder heen gaat, de verloskundige kan je ook duidelijkheid geven. Men zegt dat donker bloed vaak oud bloed is en oud bloed komt voor bij een innestelingsbloeding...dus....misschien is het dat wel, maar goed, de verloskundige zal het je snel gaan vertellen. Zet em op!!!
ik heb het nu ook,,, het klopt voor mn gevoel niet,, het is tekort na mn eisprong voor een ongi (7dgn) en ik ben niet ongi zoals anders... als ik ongi ben begin ik de dag zelf gelijk volle bak te bloeden ,en nu beetjes,met slijm,,heel licht roze en net wat bruinig! heb toch nmaar een tanpon in gedaan
Ik heb inmiddels 3 testen van predictor gedaan alle drie met een licht vaag lijntje, testen van andere merken zijn negatief. Het bloeden is veranderd van helder rood naar bruinig, duidelijk oud bloed, maar nog steeds niet zoals menstruatie. Ik snap er niks van..
Hallo iedereen, Ik heb ook ff een paar vragen. 3 mrt 1e dag menstruatie. En deze duurde 4 dagen, maar nu ben ik sinds vorige week dinsdag heel erg misselijk, beetje duizelig en af en toe een beetje last van kramp. Deze krampen is nu sinds gisteren wel wat heviger geworden en daarbij ook nog hoofdpijn. Nu heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan en deze bleek positief, gelukkig. Maar vanmorgen had ik bloedverlies maar is tegen de middag opgehouden. Is dit dan ook een teken van innestelingsbloeding? Ik zou binnen nu en een paar dagen wel weer ongesteld moeten worden. Heb vanmorgen de huisarts gebeld die heeft me geadviseerd nog even een paar dagen te gaan wachten en dan weer opnieuw de test gaan doen. Ik vind dit best wel eng en spannend tegelijk.
Bij mij is het geeindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dit had ik nooit verwacht. Ben er nu redelijk boven op, alleen geestelijk is het zooo zwaar! Ik wou dat ik nog zwanger was. Nu alleen nog mogelijk via IVF, pff. Dit wens je niemand toe. Iedereen succes. x
Ik werd 'ongesteld' op de dag dat dat moest. Maar het was maar zoooo weinig dat ik dacht, dit is geen ongesteldheid. Volgende dag getest en positief! Het kan innestelingsbloeding zijn maar je baarmoeder is nu ook zeer gevoelig dus bij een lichte persing (poepen) kan je al wat bloedverlies hebben. De verloskundige zei zo lang ik geen krampen en zo had dat er niks aan de hand was.