hier ook de hond van mijn vriendin komt steeds bij me zitten en als ik binnen kom komt hij gelijk naar me toe en blijft hij naast me zitten
hier ook hoor mijn reu zit altijd aan mijn vast gekleefd, dus das niks nieuws maar ons teefje is altijd een fan gewwest van mijn man, maar sinds ik zwanger ben zit ze het liefst in me!! en de kat ja..... die is altijd raar
bij mijn eerste zwangerschap lag 1 van onze honden steeds op mijn schoot of als ik lag ging die op mijn buik liggen ... Die wist eerder dan wij zelf dat ik zwanger was ... en ik maar denken dat ik ziek was haha ... Nu mogen ze niet meer op bank... En ligt ze op de grond bij mijn voeten ... Ze hebben 't echt wel door ... Van onze 2 katten merkte ik niets ...
ik weet nog wel dat de hond van mijn ouders, ( toen ik nog niet wist dat ik zwanger was , helaas verloren bij een vmk ) dat ze plots irritanter deed tegen mij. het was een jonge hond en ze vond alles maar niets wat ik deed. terwijl ze normaal super lief voor is en lief bij mij kwam zitten. nee nee mevrouw vond het zo nodig om overal te gaan zitten waar ik wilde zitten ,trekken aan de lijn. maar wel heel lief met haar hoofd op de schoot neer leggen, dat deed ze alleen toen.
oo de kat van mijn ouders die heft nooit wat van mij gemoeten en toen ook niet hahaha alleen als ik ziek was vroeger kwam ze bij mij liggen , speciaal voor de warmte meer niet hahahahah
Ik duim voor je dat je positief test Hier merk ik het ook aan de honden aan alle 4 zelfs Zaira de Engelse cocker die ploft steets neer op mijn buik normaal ligt ze anders. Stella mijn Papillon die was al heel aanhankelijk nu nog erger. Isis kruizing Papillon/Chihuahua die luisterd nu minder na mijn vriend en meer naar mij Vegas de Chihuahua die is nog waakser geworden en die ligt strak tegen mij aan of boven op mij en normaal ligt hij liever bij mijn vriend Ik ben 4 weken en 5 dagen zwanger. Groetjes Fenna
de kat is een stuk aanhankelijker, blijft de hele tijd in mijn buurt. Ook vanmiddag in de tuin, zat ze de hele middag onder mijn stoel.
Wij gaan ronde 5 in, maar ben al bijna 1 jaar gestopt met de pil.. Ronde 14, dan word het wel een keer tijd .. Loop je al bij een Gyn?
nee dit is de 2e maand dat ik bezig ben met temperaturen en ovulatietesten. Wil dit 3 maanden in totaal doen en dan naar de HA.
Jazeker kan dit een symptoom zijn!! Bij mijn eerste zwangerschap was onze hond vanaf dag 1 aanhankelijk en werd zelfs schijnzwanger. Ook deze keer vanaf de eerste week dacht ik: mens, hond, rot eens op de hele tijd bij mij te willen liggen. Tja, uiteindelijk werd wel duidelijk waarom
Ik heb weliswaar geen hond maar een tamme valkparkiet, en die deed op de eerste dag 4dgn voor NOD opeens heel lief, zelfs dinnetje aan de telefoon vroeg wat mijn vogel had. Dus kan heel goed hoor.
Hier ook een zeer aanhankelijke hond, ze vreet me letterlijk op, ik geloofde er eigenlijk nooit zo in want mijn vorige hond had dat helemaal niet maar deze hond is helemaal in luv