Adres(en eigenaar) van mijn hond is veranderd op ndg.nl. Maar is het nu alleen in hun bestand veranderd of ook op de chip zelf. Of moet ik nu nog naar dierenarts om de gegevens op de chip te veranderen?
als het goed is als het op de site is veranderd en de scannen de chip krijg je wat er op de site staat als ik me neit vergis
Klopt Weet niet if je hem ook heb aangemeld op andere sites? Geloof chipjedier.nl is er ook 1. Dan moet je het daar ook wijzigen
Het lijkt me dat het nummer van de chip correspondeert met de gegevens die je hebt ingevuld. Die worden opgeslagen/veranderd in de algemene database.
Er staat geen adres op de chip zelf. De chip is alleen voorzien van een nummer. Deze lezen ze uit dmv een scan apparaat en dan kunnen ze het nummer opzoeken in de database. En daar komt jou adres pas tevoorschijn.
Chipnummer.nl, website voor het vinden van registratie gegevens voor dieren met een chipnummer - Even je nummer invoeren en dan kun je precies zien bij welke instanties de chip allemaal aangemeld is. Daar kun je ook de gegevens controleren.
ik word doorverwezen naar het raad van beheer hoe kan ik dat daar doen kom geen wijs uit die site... dankje voor het openen van het topic wij zij bijna 3 jaar geleden verhuisd en hadden dat nog niet gedaan.