2 weken w8en na sollicitatie

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 13 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    is dat gebruikelijk? Ik vind het echt heel lang. Ben meestal een week gewend.

2. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat is best lang ja. Meestal als ze echt interesse in je hebben weet je het binnen een paar dagen..
    Succes

xx

3. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    tnx, ze zeiden al meteen dat het 2 weken zou duren, omdat ze nog andere gesprekken hadden..

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wanneer was de sluitingsdatum dan?

Heb je ook geen ontvangstbevestiging gekregen?

Ik heb 2 week terug ook een aantal sollicitaties de deur uit gedaan. Ik heb toen wel ontvangstbevestigingen gehad. De sluitingsdata was afgelopen maandag en nu nog niets gehoord. Ik wacht deze week even af of ik uitnodiging(en) voor gesprekken krijg en anders bel ik ze op.

5. Kruimel2010

Kruimel2010 Bekend lid

8 okt 2010
    825
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tsja soms is het gewoon lastig plannen met de sollicitatiegesprekken. Als er veel gesprekken zijn kan het inderdaad zomaar twee weken duren. Weinig aan te doen, je mogelijk toekomstig werkgever zou het ook liever anders zien denk ik..

Wel vervelend voor je! Succes met wachten!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als het na een gesprek is, vind ik het best lang maar....
    Als er inderdaad nog andere gesprekken volgen en de persoon die deze gesprekken voert werkt part-time en heeft ook haar eigen werkzaamheden nog, dan is het wel begrijpelijk ;)

Het is lang, maar ik vrees dat je er niks aan kan doen.
    Ik had beide keren diezelfde dag nog bericht :D

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Er stond geen sluitingsdatum by de vacature, ik werd meteen uitgenodigd voor een gesprek. Na het gesprek hoorde ik dat ik 2 weken moest wachten..Wel balen,. maar ja ik hoop op goed nieuws!

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Begrijp nu dat het om een gesprek gaat:)

Dan is 2 weken wel lang inderdaad.

9. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook wel eens gehad. 2 maand na sollicitatie gesprek niks gehoord.. Was het alweer bijna vergeten en had al een ander baantje.. Heb wel nog gemaild. Hoe onprofessioneel ik het vond dat ze mij gezegd hebben om te bellen en dat niet doen.:x

Deel Deze Pagina