Dat is best lang ja. Meestal als ze echt interesse in je hebben weet je het binnen een paar dagen.. Succes xx
Wanneer was de sluitingsdatum dan? Heb je ook geen ontvangstbevestiging gekregen? Ik heb 2 week terug ook een aantal sollicitaties de deur uit gedaan. Ik heb toen wel ontvangstbevestigingen gehad. De sluitingsdata was afgelopen maandag en nu nog niets gehoord. Ik wacht deze week even af of ik uitnodiging(en) voor gesprekken krijg en anders bel ik ze op.
Tsja soms is het gewoon lastig plannen met de sollicitatiegesprekken. Als er veel gesprekken zijn kan het inderdaad zomaar twee weken duren. Weinig aan te doen, je mogelijk toekomstig werkgever zou het ook liever anders zien denk ik.. Wel vervelend voor je! Succes met wachten!
Als het na een gesprek is, vind ik het best lang maar.... Als er inderdaad nog andere gesprekken volgen en de persoon die deze gesprekken voert werkt part-time en heeft ook haar eigen werkzaamheden nog, dan is het wel begrijpelijk Het is lang, maar ik vrees dat je er niks aan kan doen. Ik had beide keren diezelfde dag nog bericht
Er stond geen sluitingsdatum by de vacature, ik werd meteen uitgenodigd voor een gesprek. Na het gesprek hoorde ik dat ik 2 weken moest wachten..Wel balen,. maar ja ik hoop op goed nieuws!
Ik heb dat ook wel eens gehad. 2 maand na sollicitatie gesprek niks gehoord.. Was het alweer bijna vergeten en had al een ander baantje.. Heb wel nog gemaild. Hoe onprofessioneel ik het vond dat ze mij gezegd hebben om te bellen en dat niet doen.:x