Ik wil graag mijn vriend verrassen.. Ik heb in december een miskraam gehad en mijn vriend was echt super lief voor mij! Nu zag ik op vakantieveilingen.nl een aanbieding voor de nacht van Holland, mijn vriend is helemaal fan van Edwin Evers (zijn daar al een keertje naar toe geweest enwas heel leuk!) De andere artiesten die komen vind ik ook leuk! Deze avond begint om 18.00, maar mijn vriend moet die dag gewoon werken en is vaak rond 18.00 uur thuis. (mijn vriend werkt op een speciaal machine, wat hij en nog 2 andere kunnen, de ene zit nog op school dus die kan niet en die andere is ZZP'er, die zou misschien wel kunnen.) Maar om vrij te regelen voor mijn vriend moet ik dus naar dat bedrijf bellen en die ene collega. Nou vind ik dat niet zo erg om te doen. MAAR! Ik denk dat mijn vriend het wel wadeert dat ik dit zou regelen voor hem, maar ik denk dat hij hier niet zo blij mee is, als ik dit achter hem om regel. Wat moet ik doen?? Gewoon gaan regelen, of toch dit eerst aan mijn vriend voorleggen??
Tsja, moeilijk dit soort dingen. Jij kent je vriend, wij niet. Mijn man zou het super vinden en het zou hem geen bal uitmaken als ik dat achter zijn rug zou regelen, maar goed, dat is dus heel erg persoonsgebonden. Dit kun jij alleen beslissen, maar ik vind het in elk geval een leuk idee!
Bedankt alvast voor jullie reacties!! Maar heb ondertussen alweer een ander idee!! De Edwin Evers band treedt zelf ook op met een eigen tour (hier wilde wij vorig jaar heen gaan, maar toen was het uitverkocht) Dus nu ga ik hiervoor kaartjes bestellen en kunnen we allebei gewoon vrij vragen! (probleem opgelost) Maar wat is een leuke stad, ik wil er dan een weekendje van maken. Waar heb je dus lleuke hotels, waar kun je lekker eten en na afloop van zo'n show nog lekker wat drinken?? - Enschede - Almelo - Eindhoven (wonen we vrij dichtbij, dus kennen de stad eigenlijk al) - Dronten - Breda
Gewoon doen, leuk joh! Angst aan de kant zetten, wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat hij nee zegt? Als je niet belt is het zoiezo een nee * Ik moet echt wat meer lezen voor ik reageer hahaha
Nouja je kunt natuurlijk ook zeggen "ik heb een verrassing... Op die en de datum gaan wij wat leuks doen maaaaaaaaaaaaaar je moet dan wel eigenlijk wat eerder van werk weg. Kun je dat regelen?" Zu bij de mijne niet werken trouwens.. Die kan er absoluut niet tegen als hij niet weet wat er gaat gebeuren. Die zou ik gewoon zeggen wat precies de verrassing is en waarom. En het hem zelf laten regelen
Enschede is een leuke stad met leuke kroegjes en restaurants. Almelo; theatervoorstelling is in een hotel. Dus kan je combineren met een overnachting. In het hotel zijn ook diverse restaurants aanwezig maar ook in de stad zijn wel leuke restaurantjes. Na de voorstelling treedt er nog altijd een band op in de lounge. Is altijd erg gezellig. Eindhoven vind ik persoonlijk niet zo. Dronten en Breda ken ik verder niet.