Hey Meiden, Gisteren is mijn vriend sinds tijden weer eens uit geweest met zijn vrienden .. We hadden samen afgesproken dat ik dan op die kleine zou passen en dat we binnenkort een keertje de rollen om zouden draaien.. Hij gaf aan dat hij uiterlijk rond half 3 thuis zou zijn ... Ik heb lekker samen met die kleine een disney film avondje gehad en we hebben heerlijk tv gekeken .. We zijn in slaap gevallen en om half 5 werd ik wakker van die kleine ik ging naar hem toe en merkte ineens op dat mijn vriend nog niet thuis was ... Heb hem gesmst maar kreeg geen antwoord, bellen reageerde hij ook niet op ... Werd ongerust want hij had gezegd uiterlijk half 3 thuis te zijn .. Begrijp me niet verkeerd ik vind het totaal geen probleem dat hij tot half 5 is door blijven feesten maar is het nou echt zo veel gevraagd om dan ff een smsje te sturen, ik heb echt de hele tijd gestressd gezeten en kon er niet van slapen ... Toen hij eindelijk thuis was kotste hij het bed helemaal onder, heeft het dekbed op de grond gepleurd en is verder gaan slapen ... Ik heb me toen maar even ingehouden omdat we ook nog buren met kindjes hebben maar heb hem vanmorgen toch ff de volle laag gegeven ... Ik stond te janken en zei dat ik doods ongerust was ... en dat hij heel snel iets aan die drank lucht in de kamer moest doen anders zou ik het doen ... 10 min later deed hij nog niets dus ben ik keihard naar boven gelopen ( gna gna ) en heb het gordijn open getrokken dus hij keek vol in de zon ( gna gna gna ) heb het dekbed opgepakt en op hem gegooid en gezegd dat hij dit nu moest schoonmaken want de lucht was niet te harden ... Nu is hij sago omdat ik hem niet heb laten uitslapen maar ik vind dat hij het verdiend, als je mij zo lang in de stress laat zitten dan kan je het terug verwachten ... Heb ik me nou echt aangesteld wat betreft het ongerust zijn ?? Nogmaals het gaat me niet om hoe laat hij thuis komt maar om het feit dat we een tijd afspreken en waar hij zich niet aan houd... ( geen probleem maar laat het me dan ff weten ) toch ?
AMEN meid!!! Ik had net zo gehandeld als jij! En idd, half 3 is half 3... later? prima, maar wel ff laten weten waar je bent en hoe laat het dan wel word! potverdorie hij had wel een ongeluk gehad kunnen hebben!
Idd ! het is alleen zo jammer dat als ik dit tegen hem zeg dat hij dan zegt dat ik me niet zo aan moet stellen ..
haha wat zeggen ze wel eens, een kat in het nauw maakt rare spongen.. nu weet ie dat ie fout zit en wordt ie daarop gewezen, en dat gaat ie gekke dingen uitkramen Maneigen volgens mij haha
ik vind dat je goed heb gehandeld ik had het net zo gedaan het is helemaal niet gek dat je je zorgen hebt gemaakt en dat je eigenlijk wel had verwacht dat hij effe een smsje zou sturen is toch ook niet zo veel moeite van schat ik ben wat later thuis het is gezellig of zo iets... nou meis ik geef je echt groot gelijk..
Heel goed!!! Als hij dan niet eens te moeite neemt om je een sms te sturen en dan nog eens de hele boel onderkotsen, is hetgeen wat je hebt gedaan, nog soft hahaha. Neem aan dat hij nu een flinke kater heeft? Je zou eigenlijk hetzelfde moeten doen (behalve het kotsen natuurlijk) dan weet hij hoe het voelt maar ja.....
ik adviseer om hem vanmorgen gewoon heel vaak een speelse tik tegen zn achterhoofd te geven als hij een kater heeft... Vooral na wat hij geflikt heeft qua de boel onder kotsen. Maar als mijn vriend dat doet moetie niet menen dat het de volgende ochtend pas opgeruimd hoeft te worden! Als het hier gebeurt, dan staat meneertje midden in de nacht zelf zn rotzooi op ruimen
woehoe you go girl. Moet zeggen dat mijn vent nog nooit zo ver is gegaan thuis maar hij had midden in de nacht al op kunnen ruimen hoor hahahaha. Meid ik geef je ook gelijk hoor.
Ik ben het helemaal met je eens. Dát ie later thuis komt...geen probleem, maar dan moet ie het inderdaad wel ff laten weten. Ik zou ook hartstikke ongerust geweest zijn. En als ie dan ook nog het bed onder had gekotst was ik helemaal dus duivels geworden :x. Dus nee, ik vind zeker niet dat je je aanstelt, helemaal niet zelfs. Beetje flauw dat je vriend zo reageert. Ik weet zeker dat hij ook doodongerust zou zijn als jij midden in de nacht op de afgesproken tijd ineens niet thuis zou verschijnen.
ik zou helemaal flippen als mijn vriend het bed onder zou kotsen, van mij had hij het direct op kunnen ruimen?? ziek>??moe ??hattie maar niet zoveel moeten zuipen...ik kan daar echt niet tegen...vind t prima als ze een drankie te veel op hebben maar kan niet tegen mannen die dan de hele boel onder kotsen...bleh..
Hier had ie het ook echt niet hoeven flikker. Wordt het later, prima...maar je laat het wel weten. En het bed onderkotsen, hij had het direct met zijn zatte kop op moeten ruimen en verder kunnen gaan slapen in het logeerbed (de eerste drie nachten ofzo haha)
Je hebt groot gelijk hoor, ik zou ook des duivels zijn. Vind nog dat je je netjes hebt ingehouden, die van mij had gelijk al z'n kots kunnen opruimen/schoonmaken. Had íe maar niet zoveel moeten zuipen. Enne....ik hoop dat hij met een taxi o.i.d. is thuisgekomen en niet zelf naar huis is gereden?
HIer ook hoor: ik was furieus geweest in jouw plaats én ik had m'n gelijk z'n kots op laten ruimen. Issie nou helemaal betoetert!! En je ongerustheid is zéker logishc. Half drie is half drie en als 't later wordt, dan laat je dat even weten! D'r kan wel ik weet niet wat gebeurd zijn!!
het is misschien het typische verschil tussen mannen en vrouwen? Ws als jij de hort op was geweest en je was zoveel later thuisgekomen had ie het niet eens gemerkt... Mannen zitten wat dat betreft soms een beetje raar in elkaar. maarre: helemaal terecht, hoor, je reactie! Zou precies hetzelfde hebben gedaan (behalve dat ie z'n eigen kots lekker meteen had mogen opruimen... Jakkes!)
Ik vind ook niet dat je overdreven gereageerd hebt. Ik zou ook ongerust worden. En als mijn man daarna het bed onder zou kotsen dan kon hij het wel meteen opruimen, en daarna op het logeerbed gaan liggen, gatver!
dat heeft die van mij ook wel eens gedaan toen we net getrouwd waren, de volgende dag kwam zijn moeder op de koffie en vroeg waar hij was, ik vertelde dat hij nog op bed lag, ze kent haar zoon heel goed en vroeg gelijk, Oh? toch geen kater? en ik: ja eigenlijk wel. toen heeft ze een tosti ham/kaas als ontbijt voor hem gemaakt en hij durfde geen nee te zeggen tegen zijn moeder, hij had geen zin in een preek. nu doet ie dat niet meer trouwens maar ik vind jouw aanpak geweldig, wat nou uitslapen? eerst kots opruimen!