Hallo allemaal, Vanavond waren wij gezellig bij mijn moeder (omgeving tilburg) kerstavond aan het vieren....Nou ging ik buiten even een sigaretje roken en keek naar de sterren, ik doe dat altijd en dan klets ik een beetje tegen ons Sterretje.... Maar wat er vanavond gebeurde? Ik keek dus omhoog zie ik een brandend iets voorbij komen (geen vuurpijl of vallende ster) het ging horizontaal was vrij hoog en het ging langzaam van de ene kant naar de andere kant tot achter een wolk. Ik rende snel naar binnen maar toen we terugkwamen was er niks meer te zien.....Ben hier toch wel een beetje nieuwsgierig naar wat het zou kunnen zijn.... Iemand ideeen?
ja maar volgens mij zou die toch maar één keer zichtbaar zijn vanaf de aarde? Of doet hij nog een ere rondje? geen idee wat het geweest kan zijn.
een koelkast? haha! dat heb ik niet eens meegekregen.. wat leuk zeg om zoiets te zien.. ik lees mee ben ook wel nieuwschierig
Ja dat topic heb ik gevolgd, mijn opa begon al over een gereedschapstas die rond zou zwerven in de ruimte en probeer nu te kijken of er ergens een opname van is gemaakt of het dat is geweest, ik vond het een onverklaarbaar iets om te zien....best eng eigenlijk ook wel en wil gewoon weten wat het was hahahah....ik hoop dat miss. iemand het ook heeft gezien?
Nou die koelkast heeft toen wel een paar rondjes gemaakt, maar het was wel al een héle poos geleden dus lijkt me sterk. Het zal in iedere geval wel weer zoiets zijn denk ik. Ze dumpen natuurlijk een heleboel rotzooi daar. Waarschijnlijk is er wel iets over te vinden, want over die koelkast was toen ook vanalles te lezen.
heb net filmpje gezien van die gereedschapstas op youtube maar op dat filmpje ging het VEEL sneller als dat ik het gezien heb en het is ook al een maand geleden dus denk niet dat het dat geweest is....maar ik google rustig verder haha...
misschien een satelliet? lijkt me een logische verklaring hihih anders zou ik het ook nie weten groetjes van Ramona
een helicopter? Of gewoon een vliegtuig? Was het eerste wat in me op kwam. Maar goed, ik heb het niet gezien dus kan niet vergelijken Jammer dat je het niet hebt kunnen opnemen!
waarschijnlijk een thaise wensballon? die zijn geruisloos.. en kunnen heel veel mensen aan het bellen krijgen met ufomeldnummers
Ik dacht meteen aan een satelliet. Alleen dat brand niet echt, maar is meer een lichtgevend stipje wat voorbij komt zeg maar. Misschien vanavond weer even een blik naar de hemel werpen?
mijn eerste idee was ook en sateliet, anders zo'n wensballon of de kerstman. (als het nou een beetje een rode gloed had kan het natuurlijk heel goed rudolf zijn he!)
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=45600 Via deze link kom je bij de januari mama's. Dan moet je even naar beneden scrollen voor de link naar youtube. Misschien was dit het wel?