hallo jeetje wat erg zeg ik laat mijn honden nooit alleen met mijn kids ook al zijn ze allebei heel lief met mijn drie meiden liefs roelien
owc wat erg zeg ik hoorde het vanmiddag van mijn stiefvader die vetelde dat. nu lees ik het weer hier dit is echt erg. hoe kan dit nou gebeuren doe de deur dan dicht ofzo . maar ja je kunt het niet meer terug draaien jeetje man 8 dagen oud dit is echt te gek voor woorden. ik ben er ook helemaal ervan af. je hebt zoveel pijn je kindje ter wereld gebracht om na 8 dagen door een stomme @##$ hond z'n schuld je kindje kwijt te raken. pffffffff
Ja sorry hoor voor de leeuwen gooien zou nog aardig zijn! Die huskeys zijn meestal nogal schuw (ze hebben geloog ik veel wolvenbloed). Ok ik geef toe je moet er dan wel goed op letten dat die hond niet bij je kleine kan, maar echt als het mijn kleine was geweest, ik zou mezelf écht niet meer in toom kunnen houden en ik had die hond echt helemaal de ##$%** ingeschopt. Nou geven ze hem een spuitje, is ook goed. En echt ben gek op dieren maar als het om je eigen kind gaat vind ik dat toch echt ff veeeeeeeeel belangrijker dan dat beest!
nou vind ik ook!! Geen genade voor dat beest!!!!! Gelukkig hebben wij geen hond,nu hoef ik er al helemaal geen 1 meer!!!
Oh wat erg. We hebben ook een hond maar die leren we nu al vanalles. In de hoop dat het goed komt. Maar ik zou nooit me kind alleen laten met mijn of een andere hond of huisdier. Wij hebben nog maar een klein hondje maar als je een huskey heb weet je al bij voorbij dat die niet op kinderen zijn ingesteld. Ik wens de ouders veel sterkte toe met dit verlies
Oh wat vreselijk!! tja snap niet zo goed dat ze de deur van de baby kamer niet hebben dicht gedaan... En dat ze niets heeft gehoord, lijkt me toch dat de baby gaat huilen als hij word gebeten. Tjee zeg... heb er verder geen woorden voor ...... gewoon heel triest.......
ja dat snapte ik ook al niet dat ze de baby niet hebben horen huilen want dat doet een baby toch ook als ie honger heeft dan huilt tie toch ook
Wat vreselijk zeg, wordt er gewoon misselijk van De hond van mijn ouders was in het begin ook vreselijk jaloers op Nynke en nu gaat het gelukkig beter, maar ik zou haar NOOIT alleen laten met een hond in de buurt!!
vresselijk nieuws, verschrikkelijk voor de ouders. Dat de hond ingeslapen word moet in mijn ogen ook gebeuren, maar het is en blijft de schuld van de ouders honden zijn dieren en moet je niet vertrouwen. Ik begrijp niet hoe de hond bij het kind heeft kunnen komen.
denk dat de mensen die hond liever zelf hadden afgemaakt in plaats van te laten afmaken; echt vreselijk maar inderdaad een harde leer een huisdier kan erg jaloers worden dus beter weghouden groetjes talia
ik hoorde het vanmiddag bij het nieuws, wat erg zeg, echt niet normaal dat zoiets kan gebueren, je vraagt je idd af hoe kan zoiets in hemelsnaam gebeuren, echt ongelofelijk
Vind ik eigenlijk een beetje kortzichtig. Je moet gewoon als ouder zorgen dat die hond niet zomaar bij dat kindje kan. Helemaal niet alleen en ook niet 's nachts. Die hond is gewoon een hond, als ouder heb je het verstand en let je op dat soort dingen. Is hetzelfde als een kat een kamer van een baby in kan zonder toezicht. Kat wil lekker bij je slapen. Ja bij de ouder ok, maar als ie op die baby gaat liggen zijn de gevolgen ook niet te overzien. Neemt niet weg dat het vreselijk is van zo'n uk van acht dagen oud.
echt onbegrijpelijk hoe die hond in de slaapkamer heeft kunnen komen. Al moet ik er wel bij zeggen dat er honden zijn (en zeker grote honden) die deuren kunnen open maken door tegen de hendel op te springen. Wat ik ook denk dat gebeurd is aangezien de hond ook de baby uit z'n bedje heeft kunnen krijgen. En tja...of ze de baby wel of niet gehoord heeft? Ik heb altijd een babyfoon aan dus ik hoor alles...wie weet had ze dat niet? En misschien was het wel een huilertje en kwam ze daarom pas kijken toen alles stil was? Ach hoe dan ook...blijft gewoon gissen. Maar het is echt vreschrikkelijk!! En voor die hond...tja...kan nou niet echt een hekel hebben aan het beessie. Je weet ook niet hoe ze er mee om gegaan is toen de baby er was. En geloof me, ik ken iemand die van dag 1 haar hond niet in de buurt liet van de baby....niet even ruiken helemaal niets. Van de een op de andere dag was de hond niet meer welkom bij baasje toen de baby er was. Dan is het alleen maar normaal dat een hond jaloers word. Het is niet meteen zo dat een hond dan maar alle kinderen aan valt. Al kan je natuurlijk nooit het onzekere nemen voor het zekere he.
Ja dat is zeker niet best! Gorredijk is hier niet zo ver vandaan. Echt ver-schrik-ke-lijk als je zoiets overkomt...
ik ben het met linda10280 eens!!maar goed,ik denk dat die ouders het al moeilijk genoeg hebben want ze zijn hun kindje en hun hond kwijt!!!