Er was al een topic over maar die is gesloten zag ik,dus bij deze een nieuwe.. Iemand al ergens wat gelezen van wanneer het nieuwe seizoen te zien zal zijn ?
dankje! Stom heb straks dat stuk ook zitten lezen en toen zag ik het gewoon niet en nu lees ik het meteen maandagmiddag vermoeidheid denk ik
Heb er nu al zin in! Vond dat zo leuk en soms ook herkenbaar om te zien, hoe anderen ook moeite hadden met zwanger worden. Mag het nu eindelijk eens van de andere kant bekijken en ervaren.
jeeeh! ik ga ook weer kijken! elke week weer brullen voor de tv! sinds mn eigen zwangerschap een emotionele knikezel geworden wat dit soort dingen betreft.. heerlijk!
Ik heb alle afleveringen op gemist zitten kijken.. Het zal vreemd en heel mooi zijn het nieuwe seizoen in het voorjaar te kijken... Met m'n eigen pupke in m'n armen
Leuk!! Ik wilde eraan meedoen, maar vriendlief leek het niks, al die camera's. Dus uiteindelijk toch ons maar niet opgegeven. Ga het zeker wel volgen, vind het altijd bijzonder om te zien en ik volg alle blogs ook nog via de website. Leuk om te zien hoe het nu met alle deelnemers, zwangerschappen en baby's gaat