Drie doden gevonden na blussen woningbrand | Volg het nieuws terwijl het gebeurt de buurman heeft nog een meisje horen gillen, maar kon het huis niet in omdat de rolluiken allemaal omlaag waren.
Ja het is verschrikkelijk. Wij kennen de omgekomen meiden en hun moeder en we zijn er kapot van. Lieve Anita, Ilse en Sanne rust zacht.
Verschrikkelijk.. Voor de vader ook, in 1 klap allebei je dochters en ex-vrouw weg.. Mijn man wil ook graag rolluiken maar ik ben zo bang dat als er brand uitbreekt je, net als wat vermoedelijk bij dit drama gebeurd is, niet meer uit je huis kan komen.
Pfff ook ik kende ze, de oudste dochter was een vriendin van onze oppas. Heftig allemaal zo dichtbij. Onze kinderen hoefde vandaag niet naar school omdat de school dicht is omdat de klassen zicht hebben op de woning. Vreselijk voor de nabestaande.
Ik fietste er vanmorgenvroeg nietsvermoedend voorbij. Verschrikkelijk wat ik daar zag. En toen ook nog iets verderop die man in de mast. Waar heb je dat gelezen dat ze ernstig rekening houden met een misdrijf?
jeetje dat zal toch niet de vader heeft nog een bericht op fb geplaatst. Ik ben benieuwd wie het dan gedaan zou moeten hebben. Wel vreselijk.
De man in de mast is niet de vader van de meiden, of hij te maken heeft met de brand is nog steeds niet duidelijk. Hij zit er geloof ik nog steeds...
Ik heb het al gelezen raar idd denk niet dat ie er iets mee te maken heeft maar ze moeten het natuurlijk wel onderzoeken
Vanaf vanmorgen 7 uur zit er een man bovenop een telefoonmast van 30 mtr hoog. Is hier ook vlakbij. Vanuit mijn werk kon ik hem zien zitten
Ja dat hoorde ik dus ook al van die paalzitter. Maar of hij iets met de brand te maken heeft is niet bekend.
Er gingen al weer snel verhalen rond. Maar op ed staat dat de man hoofdpijn krijgt van de mast en hiertegen aan het protesteren is.