Zalando vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Weet iemand ook hoe snel zalando weer aanvult?
    Heb een enorm leuk jurkje van Vila gezien die ik wil bestellen voor mijn tuinfeestje aankomende zaterdag, maar die is gewoon helemaal uitverkocht :(
    Als ik google op Vila kom ik uit bij bestseller? waar je ook onder andere kleding van Vila kan bestellen. Maar heb daar zelf geen ervaring mee. Stonden trouwens nog wel jurkjes op die ik nog wel leuker vind.

Gaat om dit jurkje:
    Vila NIMBA - Jurken - Groen - Zalando.nl

Anders toch maar eens een poging wagen om deze week naar de winkel zelf te gaan hier in de stad.

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik heb wel de ervaring met zalando dat hun levering meestal wel een paar dagen duurt (en dus niet vandaag besteld = morgen in huis). Dus voor zaterdag vind ik het al vrij krap... Over aanvullen weet ik niets!

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hmm nou dan gaat het toch shoppen voor me worden ben ik bang...niet dat ik dat zo'n regelrechte ramp vind:D.
    Maarja zo vanuit huis bestellen is natuurlijk wel heul handig.

4. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Volgens mij kun je bij Zalando je emailadres achter laten. Zodra het jurkje dan weer op voorraad is krijg je een emailtje. Wat een ontzettend leuk jurkje trouwens, helemaal mijn smaak!! :)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dat had ik inderdaad al gedaan, maarja weet natuurlijk niet hoe lang het gaat duren.
    Leuk jurkje hé! :D

6. Ik heb dat ook een keertje gedaan, en raad eens wanneer ik doorkreeg dat het betreffende jurkje in mijn maat er weer was.. duurde een week of 7. Dus zou daar niet op wachten!
    Dat bestseller is wel officieel via Vila/Only. Maar ik weet niet hoe snel dat geleverd wordt. Zou ook naar een Vila winkel gaan!

Deel Deze Pagina