Ik neem dat niet mee in de beslissing, want dat weet ik nog niet. Er zijn wel locaties van onze organisatie met een labradoodle.
Toen die nog een pup was ging die overdag in de bench maar volgens mij vanaf een maand of 8/9 niet meer, dan ging die overdag in de gang. Daar stond dan ook een mand, We hebben een ruime hal en daar kon die prima liggen. Toen waren we eens vergeten hem in de gang te doen en bij thuiskomst lag die gewoon braaf in zijn andere mand in de woonkamer. Hij heeft ook nooit iets gesloopt als we weg waren. 1 x waren we vergeten de ontbijtboel op te ruimen en heeft die een heel pak hagelslag van de tafel gevreten. Gelukkig was mijn oudste zoon toen thuis en kon hij ons bellen zodat we naar de dierenarts konden. Ook weer een leermomentje voor ons Nu loopt die gewoon door het hele huis ( beneden) en als het warm is gaat die vaak in de gang liggen. We houden de deur naar de gang altijd op een kiertje. Naar boven gaat die sws niet.
Toen we hem als pup kregen heb ik ook 3 weken verlof opgenomen om thuis te zijn en het voordeel was dat mijn middelste dochter nog op de basisschool zat. Toen aten ze tussen de middag nog thuis en kon zij met hem lopen en spelen. Anders was die er sws wel gekomen en had ik iets anders geregeld. Ik werkte toen ook maar 2 dagen buitenshuis. Nu wel iets meer maar de kinderen zijn nu ook vaker thuis. Mijn oudste kind doet MBO en doet dit 9 van de 10x vanuit huis en mijn jongste gaat nu zelfstandig naar huis en kan hem ook uitlaten. Hier kan die sws niet mee naar mijn werk. Naar mijn man zijn werk zou het wel kunnen maar nog niet gedaan haha