'T arme beestje, gewoon uitgedroogd Echt onbegrijpelijk dat je vriendin dat niet gezien heeft hoe ziek je diertje was, hoe verschrikkelijk onwetend... Die dierenarts begrijp ik ook echt niet... Hij had echt beter moeten weten... Erg benieuwd wat er uit de sectie komt, goed dat je dat hebt laten doen! Heel veel sterkte met het verlies van je maatje
Allereerst heel veel sterkte gewenst, vreselijk om je vriendje op deze manier te moeten verliezen Zou toch even een klacht indienen bij de (in mijn ogen vreselijk lakse) dierenarts. En die vriendin.....nou ja zeg! Als je het idee hebt dat het niet goed gaat met een dier (en dan zeker het dier van een ander!) dan ga je toch naar een dierenarts ofzo....wat is dat voor een vriendin joh! Vreselijk! Anyways....sterkte!
Ik had dit idd gelezen .. Maar hij poepte geen bloed en uit de voorlopige sectie is al gekomen dat hij alleen een lege maag had..
Ik kwam hem ophalen het was 25 graden iedergeval erg warm en hij lag op het balkon zonder water want zijn bakken pakte ze naar binnen .. Toen vertelde ze dat hij elke dag op het balkon had gelegen en zei al een x dacht dat hij dood was .. Hij reageerde niet .. Ook vertelde ze dat ze soms koude bakken water over hem heen gooide .. Maar zij kende mijn hond als geen ander .. Ze had het moeten zien .. Misschien is het een tumor of ernstige uitgezaaide kanker verstopping of war dan ook ( al hadden ze dit tijdens de sectie misschien wel meteen moeten zien denk ik op het blote ook .. Nu wordt alles op kweek gezet zeg maar ) maar als nog als hij ' gewoon ' ziek was dan leg je hem niet op het balkon en dan grijp je in .. Bel de dierenambulance maar wacht niet af .. Ze kan geen smoes verzinnen geen geld blablablabla want dan zouden mijn ouders / schoonouders dat wel regelen .. Zelfs als zij niet weg kon dan kon ze gewoon mijn ouders bellen om te zeggen dat hij zo ziek was dan hadden mijn ouders actie genomen .. Maar niemand wist het .. Ze vertelde ook dat hij gronde naar haar .. En een schoen gesloopt had .. Maar hij heeft nog nooit gegromd zelfs niet toen hij aangevallen werd door een andere hond .. En slopen hij is nog nooit een sloper geweest .. Ja ballen maar daar is hij een hond voor .. Toen ik weg ging met de hond ( hij was zwak heel zwak maar rende zowat de trap met me af ) toen ging de zoon op balkon en rende ze snel naar hem toe omdat daar allemaal poep lag enzo diarree gewoon net water was het .. Die ogen op het moment dat ik daar was vergeet ik nooit meer .. Zo zwak als hij was zo sterk deed hij zich voor .. Hij wilde weg en ging thuis meteen op zijn plekje liggen ..
Jeetje zeg! Ik ben hier ook helemaal naar van! En kwaad! Dit is toch net zo erg als een hond in een bloedhete auto laten? Ik zou kwaad zijn op de dierenarts (welke arts zegt nou dat een hond zich aanstelt?!?!) en op die vriendin. Voormalig vriendin dus. Hoe kán dit? Als je op iemands huisdier past, daar de verantwoordelijkheid over hebt, dan trek je toch al aan de bel als het dier 1 of 2 dagen niet eet?! En hoe DOM is zij wel niet, dat ze de hond zomaar in de gloeiendhete zon laat liggen, zonder dat het beest zelf de schaduw op kan zoeken? Ik zou bijna denken, dat dit bewuste martelingen waren. Misschien heeft de hond haar favoriete pump kapotgebeten en dacht ze de hond te moeten straffen door hem uit te hongeren en uit te drogen? Ik lees dat je man aangifte wil doen. Ik zou dit 2x doen. De arts voor nalatigheid (hoewel je nooit zal weten of ie nog gered had kunnen worden als er wél meteen actie was ondernomen), maar je vriendin ook zeker weten! Voor wát weet ik niet. Dood door schuld gaat alleen op voor mensen. Dierenmishandeling dan? Voor mij is het makkelijk praten, wat ik ken haar niet, laat staan dat het mijn beste vriendin is, maar ik zou haar echt ZO hard aanpakken hiervoor! Juridisch dan. En financieel, als het kan. En het liefst ook fysiek, maar dat mag niet Weet je zij eigenlijk dat je hond dood is? Heeft ze gebeld om te vragen hoe het gaat? Man man man, wat een verschrikkelijk mens! In elk geval heel veel sterkte.
Wat een ongelooflijk raar mens, die "vriendin" van jou en wat een dierenbeul! Echt, die was nog niet klaar met mij... Aangifte was het minste wat ze kon verwachten, eerlijk gezegd denk ik dat ik me niet zou kunnen inhouden en haar voor haar **** zou slaan. Als je denkt dat een diertje dood is omdat 'ie niet reageert ga je geen bakken koud water gooien, dan bel je een da.... En je laat een diertje ook niet in z'n eigen vuiligheid liggen. Bah bah ze zit zo ongelooflijk fout, en dat ze dit ook nog zonder schaamte allemaal tegen je zegt, volgens mij is het een of andere psychopaat ofzo? Iets anders kan ik er niet van maken.
Ik zou haar zeker alvast informeren dat de hond dood is en dat ze er nog wel meer van hoort... Kan hier echt niet tegen. Lijkt op dat ze de hond straffen wilde voor het slopen van een schoen. Zo wie zo is zij heel erg nalatig geweest omadt zij altijd iemand had kunnen bellen.
Ik heb alles doorgelezen.... Heel veel sterkte En dat noemt zich een vriendin? Ze zou zich moeten schamen! Kan hier echt heel kwaad om worden...
Heeft ze nog contact opgenomen, of jij met haar? Wat bizar dat ze dit zo heeft laten gebeuren!! Ze had toch al vaker op de hond gepast zei je? Toen ging het wel goed, neem ik aan.
Moet eerlijk zeggen dat ik het wrs ook niet door zou hebben als een hond ziek is. Het zou me niet opvallen als een hond veel slaapt. En diarree? Weet ik veel of dat normaal is voor een hond of niet. En met een beetje schaduw en water kan een hond toch prima op een balkon zitten? Ik hoef ook geen dieren in huis. Misschien zij ook wel niet. Hoe dan ook rot hoe het is gegaan. Ze had bij twijfel natuurlijk altijd even kunnen bellen. Kleine moeite en het had veel verdriet kunnen voorkomen.
Oh watv erg dit zeg echt om te huilen en wat een verdriet en pijn voor jullie familie. Onwijs veel sterkte gewenst met dit grote verlies
Wat verschrikkelijk, geen woorden voor, alles is al gezegd hier. Gecondoleerd met jullie hond en onwijs veel sterkte. Vreselijk dit 💖
Als je geen dieren in huis hoeft, ga dan ook niet oppassen. En nee, een hond kan niet met een beetje schaduw de hele dag op het balkon zitten.
Wat vreselijk meid!! Wat een lompe trien die vrouw en wat een achterlijke dierenarts! :x Voor beide klacht indienen, zeker niet bij laten! Dit is zware mishandeling wat die vrouw gedaan heeft en kan echt niet ongestraft blijven. Ze had makkelijk jou even op de hoogte kunnen brengen zodat je ouders konden inspringen. Ze heeft gewoon gelogen over de toestand van je hond en hem standaardbehoeften ontzegd. Nl schaduw en water. Ondenkbaar. En dan ook nog zeggen dat ze dacht dat ie dood was en dan nog niks doen. Nu is ie echt dood ja, heks. Heel veel sterkte!!!!
Ik snap jouw gedachten heel goed! Zo dacht ik ook toen ik dit topic zag. Heb zelf weinig kennis van honden, MAAR ik zou dan ook aangeven dat ik het niet zie zitten als iemand mij zou vragen of de hond mag blijven. Heb geen behoefte aan een hond in huis. Vind wel dat als je ervoor kiest om toch op iemands hond te passen, je ook goed voor zo'n dier moet zorgen. Lijkt me voor zo'n dier niet leuk om hele dag op balkonnetje te liggen. TS hebben jullie goede afspraken gemaakt over de verzorging?
Sorry maar dan had de vriendin moeten aangeven dit niet te willen en niet de hond moeten laten creperen op het balkon. Iedereen met gezond verstand snapt ook wel logischerwijs dat honden geen week zonder eten kunnen en niet op het balkon kunnen liggen in de bloedhete zon en zonder water, en daarna diaree nee dat is niet normaal 2 weken lang, Daar hoef je geen verstand voor van te hebben dat is gewoon logisch, zeker als de diaree groen is dat is niet normaal ook zonder kennis zou je dit moeten snappen. Dagje diaree is niet zo erg maar iedereen snapt toch hopelijk wel dat 2 weken diaree die groen is niet normaal is. Die vriendin kon mij in de stront zakken en ik zou ook aangifte tegen haar gedaan hebben wegens dierenmishandeling kom op zeg.
Jemig wat een dieptriest verhaal zeg Ik denk dat alles al gezegd is, maar wilde je toch even sterkte wensen met je gezin en het verdriet en de grote leegte die er nu overblijft.
Jeetje wat een verdrietig verhaal zeg.....ik wil je veel stekte wensen. Die vriendin....die was vriendin-af bij mij....