Ik vind het echt heel verschrikkelijk voor jou, je kinderen en natuurlijk de lieve hond. Echt heel triest. (wel vind ik het jammer dat veel zp-ers je "vriendin" aanvallen zonder haar kant van het verhaal gehoord te hebben .ik kan me immers niet voorstellen dat zij "zomaar" je lieve trouwe hond heeft laten doodhongeren/ uitdrogen ..) Dikke knuffel XX
Ik mag hopen dat je dan nooit besluit om op een hond te passen. Ik heb weinig verstand van honden maar weet wel dat ze met warm weer schaduw (in huis) en voldoende water nodig hebben. Ik denk dat je met wat basiskennis (middelbare schoolkennis) heel goed kan inschatten of een dier ziek is of niet! Wij hebben met onze buren altijd de afspraak bij twijfel telefonisch overleg en acute situaties onmiddellijk naar de dierenarts.
Ik snap echt wel dat een dier schaduw en water nodig heeft. Verder zal ik idd nooit op een hond passen. Sorry maar vind het echt vreselijke beesten. Hoe lief ze volgens sommige ook kunnen zijn, ze stinken en zijn enorm onhygiënisch. Neemt niet weg dat als je zegt er voor te zorgen je dat ook op de juiste manier doet. Als je dat niet wil moet je niet toezeggen op een hond te passen. En als er toch iets niet klopt onderneem je actie.
Jij hebt er blijkbaar echt geen verstand van. Die onhygiënische beestjes zijn de zuiverste van allemaal. Een schaafwond laat erover likken door een hond en binnen 3 dagen zie je niks meer. Stinken nee hoor ja als ze door de regen hebben gelopen. Is een bescherming van de honds eigen lichaam.
.. Vind je het niet misschien een klein beetje ongepast om honden als vreselijke stinkende onhygienische beesten weg te zetten in een topic waar iemand net zijn hond verloren heeft??
Al is en blijft dat mijn mening, je hebt gelijk. In dit geval totaal niet relevant of gepast. Excuus voor mijn onnadenkende actie TS
😭😭😭 wat verschrikkelijk!!! Ongelovelijk, die dierenarts zou niet meer zijn werk mogen doen!!! En die 'vriendin', laat ik daar mijn mond maar over houden... Ts heel veel sterkte!!!!
Sterkte TS Ik kan echt niet snappen dat je "vriendin" je lieve hond op deze manier 2 weken kon verwaarlozen, het arme dier.
Ik probeernog steeds te achterhalen wat er was.. Het is nu 100% zeker dat hij geen ziekte /infectie of virus had .. Zijn organe waren gewoon gezond .. Met mijn vriendin Ik heb nooit gevraagd of ze op m'n hond wilde passen dat bood ze zelf aan .. Eigenlijk zou hij naar een honden hotel gaan .. Ppffff had ik dat naar gedaan .. De dierenarts heeft inmiddels contact gezocht met ons .. Hij vond het vreselijk en snapt het echt niet enzo .. Verder moeten we het officiële pathologisch rapport af wachten .. Was hij echt nalatig dan vergoedde ze alles zegt hij .. Maar daar heb ik mijn hond niet mee terug .. Zijn dood lijkt en voelt zo zinloos en zo niet nodig .. Mijn kinderen praten er steeds over .. En zeggen steeds dat ze hem zo missen .. En het kan dat andere mensen een hekel heeft aan honden.. Mijn wens was altijd al een husky te hebben .. Mijn droom kwam uit .. Een prachtige pup kregen wij ., zo lief.. Hij ging puberen en heb echt met mijn handen in het haar gezeten wat een moeilijke ras.. Maar zoooooo lief.. Zo lief voor de kinderen mijn droom een husky en ik kreeg de beste liefste hond Aller tijden .. Ik was echt gek Op hem al heb Ik hem vaak vervloekt als hij weer weg rende of als hij weer iets deed wat niet mocht .. Hij was een aanwezige drukke hond maar we moesten zo om hem lachen echt mijn droom hond .. Ik was zuinig op hem en nu is hij dood en sommige zeggen het is MAAR een hond .. Maar het was welMIJN hond .. Mijn 5e kind was hij ..en nu Is hij dood dat doet pijn heel veel pijn .. Ik Mis die puberende gekke soms irritante maar mooie jonge husky zo erg echt verschrikkelijk .. Ja het leven gaat door maar ik heb ff het gevoel dat mijn leven stil staat .. Hij Is nu bij het crematorium morgen gaat hij de oven in met deken van ons .. Ze vroegen of ik een uur voor de crematie een sms'je wilde , maar dat heb ik geweigerd.. Ik begon nu al bijna te janken toen hij zei ' hij is in goede handen ' nee dat is hij niet zei ik in me hoofd ' bij mij thuis levend is hij in goede handen... Het is maar een hond .. Maar wel mijn hond .. Mijn beste vriend en Mijn beste maatje .. Lief en leed hebben we gedeeld .. Iedereen om me heen is vanslag hoor .. Iedereen vond het zo'n geweldige mooie lieve hond ... Sorry voor mijn geklaag .. Lucht wel ff op .. Het leven gaat door helaas
Dat klopt niet hoor, het kan juist heel schadelijk zijn. Vooral ouderen en kinderen moeten ermee oppassen. Is een lik van de hond alleen maar smerig of ook ongezond? | Wetenschap | de Volkskrant Maargoed, dat is erg off-topic, neemt niet weg dat het verschrikkelijk voor TS is.
Ik denk trouwens dat die dierenarts z'n aanbod heeft gedaan om jullie ervan te weerhouden een klacht in te dienen ofzo.
Je klaagt niet TS. Het is vreselijk en onbegrijpelijk wat jullie hond is overkomen. De manier waarop is walgelijk. Dit moet een plekje krijgen maar door hoe het gegaan is heeft het een heleboel tijd nodig. En je kinderen die er steeds naar vragen, wat confronterend . Dikke knuffel! Ik denk inderdaad ook dat de dierenarts probeert er makkelijk van af te komen. Mocht je er de energie voor hebben, laat hem er dan niet zo makkelijk mee weg komen. Hij weer dondersgoed dat hij nalatig is geweest. Een hond die zich aanstelt, zoiets achterlijks heb ik nog nooit gehoord.
Las het volgende vandaag op fb en moest gelijk aan dit topic denken; Waarschuwing!!!!!! Zoveel mogelijk delen aub!!!! Er heerst op dit moment een maag/darm virus bij honden. Wij wonen op noord en hier zijn al 3 honden overleden. Als je ziet dat je hond niet meer eet en gal braakt meteen naar de dierenarts gaan doe je dat niet dan gaan ze bloed poepen en raken in shock dan ben je al te laat. Een 4 de hond ligt nu te vechten voor zijn leven. Dus mensen delen aub!!!!!! Delen Delen In Alkmaar/Koedijk