Hond Doet niks meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Meis ik had een vraag ben je nu nog vriendinnen met de vrouw die jullie beste vriend zoo slecht heeft behandeld met de dood tot gevolg..
    Ik vind het zoo erg voor jullie.. wat een verhaal..

2. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik zou haar aanklagen. Je heb bewijs. En als zij vol blijft houden dat het niet haar schuld is. Dan spoort ze al helemaal niet!!!

Heb je nog contact gehad met haar en/of de dierenarts?

3. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Nee nee nee .. Nooit dat dit goed komt .. Ik kwam dr gister tegen .. Ben zo weg gereden .. Nooit van mij leven dat zij nog in ons leven komt .. Wat ze m'n hond heeft aangedaan kan ik nooit vergeten en vergeven.. En dat weet ze .. Ik heb haar net een bericht gestuurd .. Ze mag nog antwoorden .. Maar uit facebook en telefoon gaat ze ook .,
    Lullig voor de kids .. ( mijn kids en haar kids zijn beste maatjes ) maar ik kan het echt niet meet .. Toen ik dr gister zag pppfffff gelukkig voor haar had ze haar kinderen bij dr .. Anders weet ik niet wat ik had gedaan hoor ..

4. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ze bleef ontkennen .. Bericht die ik vandaag heb gestuurd heeft ze nog geen antwoord op gegeven ..

Ik heb de dierenarts gesproken tenminste mijn man .. Ze werden gek van mij denk ik .. Ik bleef bellen of de uitslag eral was ..

5. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw

Heeft de dierenarts verder nog iets gezegd over dat ze een foute diagnose gesteld hebben zeg maar. Of blijft die bij ze verhaal laatst

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat dacht ik al vanaf je eerste post. Arme lieve schat, wat een afschuwelijke en onnodige (!!!) manier om te moeten sterven. Ik hoop écht dat karma zijn werk doet bij die ex-vriendin van je, wat een dierenbeul, bah! :x

Heel veel sterkte meis, nogmaals.

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh ja, dat wilde ik ook nog vragen. Heb je een klacht ingediend bij het Tucht College?

8. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    vreselijk :(
    Dood door oververhitting dus. In shock geraakt door die emmers water over hem heen.
    Ik zou mijn kinderen ook niet meer bij haar vertrouwen.

On-ge-loof-lijk.

En die dierenarts, die zei dat de hond zich aanstelde, die mag ook wel op het matje geroepen worden!!

Stelletje incompetente mensen zeg :(

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oehhh.... :x Mijn initiële, emotionele, kinderachtige reactie zou zijn: Foto van dat stukje uit het sectierapport op FB zetten.

Betere reactie zou zijn: Foto van dat stukje naar dat mens appen. Zo verlaag je je niet, maar ze kan er dan echt niet meer onderuit.

En ze zal het vast niet expres gedaan hebben of zo, maar toch. Laat haar zich maar rot schamen. Als ze het ook niet meer tegen zichzelf kan ontkennen...

Deel Deze Pagina