Ik zou gelijk nog een andere dierenarts bellen. Ik had me al niet zo laten afschepen maargoed daar doe je nu niets meer aan. En die vriendin zou de rekening krijgen. Lekkere vriendin dat ze niet aan de bel getrokken heeft.
Dit dus! Wat een onprofessionele da zeg! Gelijk een andere zoeken! En met spoed een ander bellen. V.w.b je vriendin die sprak ik ook flink toe. Een hond in de volle zon zonder mogelijkheid om schaduw of verkoeling te zoeken kan echt niet!
Ik zou nu direct een andere dierenarts bellen en vanavond er nog heen rijden! Dit klinkt niet goed. Succes en ik denk aan je lieve hond. Laat je ons nog iets weten?
Wij hebben hier zo'n 24 uur noodnummer. Ik zou zeker nu actie ondernemen. En voor mij zou dit absoluut einde vriendschap zijn. Arm beest
Ik laat het zeker weten .. Ik sta natuurlijk in de wacht nu .. Dierenziekenhuis bel ik nu .. Betaal je je wel scheel aan .. Maar dat moet dan maar .. Alles voor m'n hond .. Hij heeft net gespuugd terwijl hij niet eet en drinkt .. Hij stond er stijf bij .. Ik heb hem wel 10x geroepen ik stond naast hem .. Hij spuugde buiten onder de tuin tafel .. En net begon hij te janken .. Hij reageert totaal niet op me .. Bleef stijf staan zelfs doen ik hem aanraakte en aaide reageerde hij niet .. Nou normaal kruipt hij zowat in mij .. Vind hij heerlijk .. Hij maakt rare piepende geluiden nu alsof hij geen adem haalt .. Ppffff dit maakt mij echt bang 😭
Oei, dit klinkt ernstig. Hoe komt je da bij heimwee/aanstellen uit zeg. Hopelijk kunnen jullie snel terecht. Heel veel sterkte.
Hoop dat je vlug terecht kan vanavond meteen nog zou absoluut niet tot morgen wachten. En ik wordt plaatsvervangend boos op die vriendin van je belachelijk zeg, vind het gewoon mishandeling.
Sterkte. Hopelijk word je snel geholpen. En die vriendin mag wel eens een lesje dierenverzorging krijgen zeg
Jeetje wat rot zeg! Hopelijk kan je snel terecht en krijgt hij de juiste zorg om zo snel mogelijk op te knappen.. sterkte!
OMG... Wat een drama. Heel veel sterkte zo bij de dierenarts. Als je het idee hebt dat de hond het autoritje misschien niet aankan kunnen dierenartsen vaak ook aan huis komen. Je kan controleren of hij uitgedroogd is door in zijn nek zn vacht omhoog te trekken. Als hij blijft staan en niet binnen een seconden terugvalt dan weet je hoe laat het is.
NU naar de spoed dierenarts gaan....echt NU!!! Het arme beestje is doodziek en heeft pijn, anders haalt hij sowieso de ochtend niet! :x
En die 'vriendin' kan uiteraard de rekening betalen en vervolgens de stront inzakken. Wat een k*twijf, dierenbeul! :x:x:x