Ontzettend triest Dat dat mens niet snapt dat je een hond niet zolang in die toestand kan laten liggen onvoorstelbaar. Die zogenaamde vriendin zag mij nog 1 keer en wel om haar eens heel hartig toe te spreken en de rekening te geven en daarna nooit meer. Wordt er gewoon boos van. Arme hond ik hoop echt dat ze optijd bij een kundige arts komen die de hond hopelijk nog kan redden. Snel aan het infuus met vocht en alles.... Arm beestje
Ik kan ook echt zó verdrietig worden als mensen zo met dieren omgaan... Snap dat werkelijk waar niet Voor mij zou dit wel einde vriendschap betekenen.
Oh ja, voor mij absoluut ook. :x En die eerste dierenarts die zei dat het hondje zich aanstelde zou overigens ook nog niet klaar zijn met mij. Ik zou een officiële klacht indienen en die vent publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Kan hij z'n praktijk sluiten. :x
Wat erg zeg en wat een t*** dat mens! Ik hoop echt dat ze zich ontzettend naar voelt! Wat een dierenbeul! En over de dierenarts nog maar niet gesproken. Ik hoop dat je ondertussen bij een dierenarts bent en dat je hond snel op knapt. Super erg dit ! Sterkte ts
Ik hoop echt dat het nog goed komt met je hond...sterkte ts; hopelijk ben je nu bij een dierenarts met hem.
Dit geloven jullie nooit .. Ik belde de spoed post voor hem .. Hij maakte rare geluiden .. Ik rende naar hem toe en zag het al .. Meteen onder aan de trap naar mijn man geschreeuwd hij is dood .. Volgens mij is hij dood .. Ik heb gehuild .. Gehuild En schreeuwde ik ben verdomme naar de dierenarts geweest .. Ik heb gebeld .. Ik zou weer met hem gaan .. En nu is hij dood .. Hoe kan dat onze hond .. Onze gezonde hond ligt dood in mijn tuin op zijn vaste schaduw plekje .. Niemand komt hem nu halen en morgen de zware taak Om mijn kids te vertellen dat hun maatje overleden is .. We zijn zo intens verdrietig en ik voel mij zo schuldig dat we zonder hem op vakantie zijn gegaan .. Hij is 5 jaar geworden .. Veels te jong .. Ik mis hem nu al.. Onze puberende husky 😭😭😭😭😭😭 ik ben er kapot van .. Echt waar .. Onze hond was echt onze gezinslid .. Ik zei altijd dat ik 4 kinderen had en 1 husky ... Mijn hond is er niet meer .. En de dierenarts is ook nalatig geweest en mijn vriendin ook .. Het is m'n beste vriendin 😭😭😭😭😭😭 ze weet hoe belangrijk hij i voor ons ... 😭
Vreselijk! Je trouwe maatje verliezen is zo pijnlijk maar op deze manier nog veel erger. Het had nooit mogen gebeuren! Heel erg veel sterkte!
Oh lieverd toch!:Wat ontzettend erg voor jou en je gezin! Super triest dat je op deze manier afscheid moet nemen van jullie hond, zo jong ook nog. Echt heel erg voor jullie :x gecondoleerd! Ik weet niet of dit een vriendschap zou overleven. Wat heeft ze in godsnaam met jullie hond gedaan. Super triest dit! Heel veel sterkte ts
Ooo, wat erg! Gecondoleerd en sterkte! Misschien dat een goede dierenarts nog kan achterhalen wat je hond scheelde.
Oh lieve schat, ik was er al bang voor toen ik las wat hij allemaal mankeerde.....het arme arme dier. Wat een lijdensweg moet het geweest zijn voor hem om zo te sterven. Maar hij heeft gewacht tot jullie, zijn baasjes, weer thuis waren....en zo afscheid van jullie genomen. 😭😭 Dit gaat je niet in je koude kleren zitten, des te meer omdat dit niet gebeurd zou zijn als je vriendin goed voor jullie viervoeter gezorgd zou hebben of tenminste tijdig naar de da was gegaan toen ze zag dat hij ziek was. 😡😡 Je bent nu in feite je hondje kwijt EN je beste vriendin, het zal tijd kosten om dit allemaal te verwerken. Ik hoop dat je 'vriendin' de dierenbeul zich helemaal kapot schaamt en zich de rest van haar leven schuldig voelt hierover. De dierenarts idem dito en daar moet je echt werk van maken!!! Je kunt een klacht indienen bij het Veterinair Tuchtcollege: veterinairtuchtcollege.nl Verder zou ik zoveel mogelijk 'name and shame' doen zodat mensen gewaarschuwd zijn voor deze man. Zet zijn naam hier op ZP neer en als de praktijk een Facebook pagina heeft óók daar melden wat er gebeurd is. Ik wens jou en je gezin héél veel sterkte toe met het verlies van jullie trouwe maatje, wat is dit intens triest. *knuffel* 😪
Jeetje ts, wat een verhaal! Heel veel sterkte! En die dierenarts... Man man man, die kan beter een ander vak gaan zoeken want een ziek dier herkent hij niet. Over je vriendin is denk ik genoeg gezegd. Hoe kan je een dier zo op het balkon opsluiten, laat staan in dit weer? En als hij ziek wordt hem niet naar de dierenarts brengen of jou opbellen???
Kan je hem nu niet even laten zien aan een dierenarts; zou toch graag willen weten waaraan hij doodgegaan is. Soms kan die het aan zijn tong/bek oid zien. (bedoel gewoon buitenkant). De hond kan op het balkon ook wel gestoken zijn door wespen of bijen zodat hij gif in zich had of in zijn keel.. Onbegrijpelijk dat je vriendin hem buiten heeft gelaten. Veel sterkte voor jullie allemaal.
Sterkte. Wat vreselijk. Ik zou echt een klacht indienen tegen de dierenarts die jullie heeft teruggestuurd. Te bizar gewoon. En toch het gesprek aangaan met vriendin om er achter te komen waarom ze geen actie ondernomen heeft.