Wat afschuwelijk zeg Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hoop dat je vriendin en dierenarts zich kapot schamen!!
Heel veel sterkte met dit verlies, dierenarts zeker in gebreke stellen met dat je hond zich aanstelt, je vriendin vreselijk hoe zij met jullie lieve viervoeter is omgegaan....zou toch een hartig woordje met haar spreken...een hond op het balkon in die hitte en hoe lang lag die daar dan?... Maar goed dat kan ook later, voor nu heel veel sterkte ook voor je kinderen......😪🙏
Ik lees dit bericht nu pas, maar jeetje. Wat je vriendin deed was gewoon pure verwaarlozing. Heeft ze jullie nooit gebeld? Nooit een appje? Nooit gevraagd help, wat te doen? Nooit tot inzicht zijn gekomen van "goh zal ik eens een dierenarts bellen?" hoe reageert je vriendin erop dat de hond dood is? En de dierenarts zou ik zeker in gebreke stellen en zeker op zoek gaan naar een nieuwe dierenarts. Heel veel sterkte. Een husky op het balkon in de volle zon laten. Hoe verzin je het? Zo'n hond heeft mega veel beweging nodig.
Wat verschrikkelijk. Jullie arme hond... zo'n lijdensweg. Nikki heeft het al mooi verwoord: hij heeft gewacht totdat hij bij jullie was. Ik zou ook zeker wat met haar tips gaan doen als ik jou was. Heel veel sterkte met dit verlies en met het vertellen aan je kinderen
Wat erg dat niemand dat beest geholpen heeft mijngod zeg. Wat een nalatigheid allemaal, rip arme hond
Tranen staan in mn ogen... Heel erg veel sterkte gewenst Deze "vriendin" heeft nooit laten weten dat hij niet at? Zat ze er sowieso dan wel op te wachten om op te passen? Maar goed dit is achteraf gepraat nu. Dien alsjeblieft een officiele klacht in tegen jouw dierenarts! En die "vriendin"...WOEST..WITHEET zou ik zijn. Zij zou alle kosten wb cremeren/begraven kunnen betalen.
Geen woorden voor.....wat een triest verhaal met een afschuwelijke afloop. Gecondoleerd met dit grote verlies....het verlies van jullie maatje....
Wat een afschuwelijk verhaal en wat vreselijk dat hij dood is. Het klinkt haast als een soort vergiftiging en daardoor compleet uitgedroogd. Wat heb jij voor een vriendin en waar is die dierenarts mee bezig? Je zou kunnen overwegen om obductie te laten doen want dan weet je wel wat de heuse oorzaak is van zijn ziek zijn en overlijden. Heel veel sterkte.
Wat triest afschuwelijk..... Heel veel sterkte!!! En die "beste" vriendin die kon in de stront zakken en die dierenarts kreeg dikke vette klacht aan zijn broek.
Vreselijk! Heel veel sterkte. Bedenk dat jij meteen alles gedaan hebt. Je hebt zelf meteen gehandeld door naar de dierenarts te gaan, dus je hebt alles gedaan om het in orde te maken. Echt een roteinde van je vakantie. Ps, als je van het verdriet, teleurstelling en kwaadheid bent bekomen, zou ik de dierenarts die jou heeft weggestuurd wel melden bij een tuchtcommissie. Zelfs al had hij niks meer kunnen doen, dan nog had hij jullie niet zo naar huis mogen sturen met een doodzieke hond.
Heel veel sterkte! Wat een verhaal zeg. Ik zou zeker vandaag direct de dierenarts opbellen waar je gisteren ben geweest en een klacht indienen tegen hem. Daarnaast had ik die vriendin gisteren uit haar bed gebeld, zou daar zeer zeker verhaal gaan halen! Het klinkt alsof ze je hond de hele dag in de brandende zo'n heb laten liggen...