Hond Doet niks meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    505
    589
    93
    Oooooh wat word ik hier verdrietig van! Vreselijk verhaal, kan me hier zo boos om maken.. Een HUSKY notabene in de felle zon!!
    Ontzettend veel sterkte, een maatje verliezen is altijd ontzettend zwaar.. En dan nog op zo'n manier, vreselijk!!

2. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Geen woorden voor, wat ontzettend verdrietig :( Heel veel sterkte!

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Wat heftig! Sterkte!

Ben wel benieuwd waarom die vriendin hem aldoor in de zon heeft laten liggen. Dieren mogen niet in continu in de zon. Kinderen zet je toch ook niet op balkon met de deur dicht?! Mijn katten mogen juist met warm weer in het hele huis. Want elke kamer heeft zijn temperatuur.

4. Logan

Logan Niet meer actief

Wat ontzettend triest. Je maatje weg, en hoe?! Die vriendin zou ik nog 1x aankijken en wel om haar te vertellen wat voor trieste dierenbeul ze is en ik haar nóóit meer hoef te zien. Ze heeft hem eigenlijk gewoon vermoord :(.
    Ik word hier heel verdrietig van, als je je beste vriendin al niet kunt vertrouwen met je hond, wie kan je dan wel vertrouwen?
    En die dierenarts zou ik publiekelijk kapot maken. Hoe kan je nou zeggen dat een hond zich aanstelt?!? :x

Heel veel sterkte met het gemis van jullie huisgenootje en vriend. ❤️

5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.171
    4.482
    113
    Wat verschrikkelijk! heel veel sterkte!

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Alle pagina's gelezen, hopend op nieuws dat jullie hond opgenomen zou zijn en snel weer op zou knappen. Wat verschrikkelijk om te lezen dat hij is overleden. Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Jij hebt gedaan wat je kon, de dierenarts is nalatig geweest en je vriendin ook.

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Wat een verschrikkelijk bericht zeg. Heel veel sterkte.
    Dikke knuffel voor jullie.
    Hoe reageerden de kinderen?
    Laat je nog obductie doen om te achterhalen waar hij aan overleden is?

8. Liekj

Liekj Niet meer actief

Wat vreselijk zeg.. ik word er verdrietig van.
    Heel veel sterkte 🙁

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Wat ontzettend sneu om te lezen :( Ik wordt hier heel verdrietig van. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve husky. Een hele dikke digitale knuffel vanaf hier.

10. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Oh wat verschrikkelijk!!! Sterkte met dit vreselijke verlies!!! :(

Deze "vriendin" zou ik nooit meer hoeven zien! Honden horen niet in de volle zon en na een dag of 2 niets eten had ze al naar de DA moeten gaan!

Jeetje meid.... sterkte! :(

11. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Wat verschrikkelijk, ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies 😥😥

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Och meid wat een verdrietig nieuws :( dat verwacht je toch niet als je terug komt van vakantie.
    heel erg veel sterkte voor het hele gezin.

En als je hoofd er naar staat zou ik een klacht indienen bij de da. Hoe kan hij in vredesnaam zo omgaan met dieren en mensen. Dit mag nooit meer gebeuren.

Wat een deuk ook in de vriendschap, snap niet dat ze niet naar de da is gegaan met de hond.

13. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wat vreselijk om te lezen..heel veel sterkte met het verlies van je beste maatje.

14. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Heel veel sterkte

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Jeetje wat verschrikkelijk!
    Waarom is je vriendin niet naar de dierenarts gegaan?

En idd een klacht indienen bij de dierenarts.
    Je krijgt je hond er niet mee terug, maar vind wel dat de dierenarts erg nalatig is geweest

16. mumija

mumija Niet meer actief

Heel veel sterkte!!! Wat een verschrikkelijk verhaal zeg!

Die zogenaamde vriendin zou met mij nog niet klaar zijn, evenals de dierenarts.
    Wat een nalatigheid! !

17. Truusdemier1981

Truusdemier1981 Actief lid

16 mei 2015
    295
    0
    16
    Vrouw
    Ter Apel
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve trouwe viervoeter❤

18. susy26

susy26 Niet meer actief

Ahh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies.
    En die dierenarts aanklagen en 'vriendin' mag alles betalen. Ongelooflijk dat je zo omgaat met iemand anders zn huisdier.

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ach meis toch wat vreselijk :(:( Ik word hier naar van zeg. Die "beste" vriendin die was van mij en die hoefde ik niet meer te zien. En die dierenarts helemaal! Die belde ik terug en liet ik weten dat door zijn nalatigheid de hond is overleden! Wat al genoemd wordt, je kan een fikse klacht indienen en hem melden bij een tuchtraad. Je krijgt je hond er niet mee terug, maar het is je goed recht om verhaal te halen!!

Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies. Dit is echt vreselijk...

20. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ach jee wat triest... :( Hoe moeilijk ook, probeer jezelf niet te schuldig te voelen, je dacht dat je je maatje ergens veilig liet verblijven. Dat hij zijn eigen vakantie zou hebben. Dit heb je niet expres gedaan. En je hebt zodra je merkte dat er wat goed mis was, geprobeert hulp te krijgen. Wat had je anders kunnen doen... :( Dus zo te lezen heb je echt geprobeert het beestje te helpen. Echt geen schuldgevoel voor nodig.

Ik zou zeker verhaal halen bij beide (de vriendin en de da), maar voor nu eerst focussen op je gezinnetje. Samen eerst rouwen en dan als je weer rustig bent, kalm verhaal gaan halen en kijken wat je wil doen verder.
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje!

Deel Deze Pagina