Oooooh wat word ik hier verdrietig van! Vreselijk verhaal, kan me hier zo boos om maken.. Een HUSKY notabene in de felle zon!! Ontzettend veel sterkte, een maatje verliezen is altijd ontzettend zwaar.. En dan nog op zo'n manier, vreselijk!!
Wat heftig! Sterkte! Ben wel benieuwd waarom die vriendin hem aldoor in de zon heeft laten liggen. Dieren mogen niet in continu in de zon. Kinderen zet je toch ook niet op balkon met de deur dicht?! Mijn katten mogen juist met warm weer in het hele huis. Want elke kamer heeft zijn temperatuur.
Wat ontzettend triest. Je maatje weg, en hoe?! Die vriendin zou ik nog 1x aankijken en wel om haar te vertellen wat voor trieste dierenbeul ze is en ik haar nóóit meer hoef te zien. Ze heeft hem eigenlijk gewoon vermoord . Ik word hier heel verdrietig van, als je je beste vriendin al niet kunt vertrouwen met je hond, wie kan je dan wel vertrouwen? En die dierenarts zou ik publiekelijk kapot maken. Hoe kan je nou zeggen dat een hond zich aanstelt?!? :x Heel veel sterkte met het gemis van jullie huisgenootje en vriend. ❤️
Alle pagina's gelezen, hopend op nieuws dat jullie hond opgenomen zou zijn en snel weer op zou knappen. Wat verschrikkelijk om te lezen dat hij is overleden. Heel erg veel sterkte met dit verlies. Jij hebt gedaan wat je kon, de dierenarts is nalatig geweest en je vriendin ook.
Wat een verschrikkelijk bericht zeg. Heel veel sterkte. Dikke knuffel voor jullie. Hoe reageerden de kinderen? Laat je nog obductie doen om te achterhalen waar hij aan overleden is?
Wat ontzettend sneu om te lezen Ik wordt hier heel verdrietig van. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie lieve husky. Een hele dikke digitale knuffel vanaf hier.
Oh wat verschrikkelijk!!! Sterkte met dit vreselijke verlies!!! Deze "vriendin" zou ik nooit meer hoeven zien! Honden horen niet in de volle zon en na een dag of 2 niets eten had ze al naar de DA moeten gaan! Jeetje meid.... sterkte!
Och meid wat een verdrietig nieuws dat verwacht je toch niet als je terug komt van vakantie. heel erg veel sterkte voor het hele gezin. En als je hoofd er naar staat zou ik een klacht indienen bij de da. Hoe kan hij in vredesnaam zo omgaan met dieren en mensen. Dit mag nooit meer gebeuren. Wat een deuk ook in de vriendschap, snap niet dat ze niet naar de da is gegaan met de hond.
Jeetje wat verschrikkelijk! Waarom is je vriendin niet naar de dierenarts gegaan? En idd een klacht indienen bij de dierenarts. Je krijgt je hond er niet mee terug, maar vind wel dat de dierenarts erg nalatig is geweest
Heel veel sterkte!!! Wat een verschrikkelijk verhaal zeg! Die zogenaamde vriendin zou met mij nog niet klaar zijn, evenals de dierenarts. Wat een nalatigheid! !
Ahh wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies. En die dierenarts aanklagen en 'vriendin' mag alles betalen. Ongelooflijk dat je zo omgaat met iemand anders zn huisdier.
Ach meis toch wat vreselijk Ik word hier naar van zeg. Die "beste" vriendin die was van mij en die hoefde ik niet meer te zien. En die dierenarts helemaal! Die belde ik terug en liet ik weten dat door zijn nalatigheid de hond is overleden! Wat al genoemd wordt, je kan een fikse klacht indienen en hem melden bij een tuchtraad. Je krijgt je hond er niet mee terug, maar het is je goed recht om verhaal te halen!! Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies. Dit is echt vreselijk...
Ach jee wat triest... Hoe moeilijk ook, probeer jezelf niet te schuldig te voelen, je dacht dat je je maatje ergens veilig liet verblijven. Dat hij zijn eigen vakantie zou hebben. Dit heb je niet expres gedaan. En je hebt zodra je merkte dat er wat goed mis was, geprobeert hulp te krijgen. Wat had je anders kunnen doen... Dus zo te lezen heb je echt geprobeert het beestje te helpen. Echt geen schuldgevoel voor nodig. Ik zou zeker verhaal halen bij beide (de vriendin en de da), maar voor nu eerst focussen op je gezinnetje. Samen eerst rouwen en dan als je weer rustig bent, kalm verhaal gaan halen en kijken wat je wil doen verder. Heel veel sterkte met het verlies van jullie maatje!