Hond Doet niks meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Oh, wat zal je hier ziek van zijn.

Lieve meid, ik denk aan je en je hele familie.
    Veel sterkte

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wat vreselijk! Heel veel sterkte met dit verlies!

Nu kan ik ook, net als de anderen, gaan zeggen wat je het beste kan doen of wat ik zou doen maar ik heb niets toe te voegen aan de rest, en het is veel belangrijker dat je nu de tijd krijgt en neemt om te rouwen, om boos en verdrietig te zijn en samen met je gezin te zijn.
    Nogmaals heel veel sterkte!

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Gadver word er gewoon misselijk van! Hoe kan je in vredesnaam zo omgaan met een dier!! En dan heb ik het over die zogenaamde vriendin van je. Sorry maar na dit zou ze echt mijn vriendin niet meer zijn.
    Ik heb 2 labradors, zwarte en bruine. Als het aan hun ligt willen ze hele dag in de zon liggen. Maar helaas hebben ze een heel streng baasje en mogen ze van mij echt pas de tuin in als ze in de schaduw kunnen liggen. Ieder mens met gevoel in hun donder weet dat mens of dier niet in die hitte kan liggen. Vooral met deur dicht!! Hij kon niet eens kiezen waar hij mocht liggen

Ik zou idd eens goed met haar praten wat er nou precies gebeurt is. Dit is echt pure mishandeling.
    En die dierenarts idd klacht in dienen!! Een hond zich aanstellen?! Die is niet goed bij zijn hoofd!!

Sterkte met dit verlies! Met bovenstaande krijg je je maatje niet terug maar later krijg je wel spijt als je niks ondernomen hebt

4. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heb van morgen ook al gereageerd; maar had je zelf ook ge appt of gebeld met je vriendin tijdens jullie vakantie hoe het met de hond ging. Zo ja, heeft zij toen gelogen over het feit dat het dier buiten op een heet balkon zat?. Ik zou woest op haar zijn, maar voor de eerlijkheid vraag ik dit?? Het is zeker haar verantwoordelijkheid geweest over het arme dier. Als zij geen zin had om op te passen zou zij dat eerlijk hebben moeten zeggen en niet de hond dumpen op een balkon. zij moet zich echt diep schamen. Wens je veel sterkte.

5. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Vreselijk!! Wat een schok moet dit voor jullie zijn! Ik was ontzettend klaar geweest met de "oppas". Ik zou misschien zelfs aangifte tegen haar doen... Een hond met deze temperaturen in de zon laten is al misdadig, laat staan een poolhond :x
    Die DA was ook nog niet zomaar van mij afgeweest. Sterkte met alles verwerken!

6. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ah, meid toch. Gecondoleerd met het verlies. Heel veel sterkte gewenst.

Die vriendin en de dierenarts zijn nalatig geweest. Dat had niet mogen gebeuren. Bij mij zou het einde vriendschap zijn.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Veel sterkte met het verlies van jullie maatje. Ben e erg benieuwd naar het verhaal van je "vriendin".😨

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dit verhaal laat me niet los.....
    Ik vind het zo vreselijk voor jullie echt heel erg

9. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Ach wat triest :(

Heel veel sterkte...dit zal een moeilijke tijd zijn.
    Wat een fouten zijn er gemaakt zeg! :(

10. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb hier niks aan toe te voegen...

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat erg..

Ik sluit me ook aan bij Nikki88! De dierenarts heeft een grove fout gemaakt door jullie naar huis te sturen. Wat betreft je 'vriendin'; daar heb ik echt geen goed woord voor over! Hoe kan ze in hemelsnaam zo met een dier omgaan?! Ze had naar de dierenarts moeten gaan én jullie moeten inlichten.

Probeer jezelf aub niet al te schuldig te voelen!! Jij hebt gedaan wat je kon.

Heel veel sterkte!

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oh wat erg😥😥
    Die BESTE vriendin van jou is nu hopelijk je ERGSTE vijand.
    Daar was ik naartoe gegaan en had ik zelf buiten op dr balkon opgesloten.

Jeetje heel heel veel sterkte.

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh nee, wat verschrikkelijk zeg!!
    Ik snap dat je je schuldig voelt dat jullie op vakantie zijn gegaan, maar de enige die zich schuldig moet voelen zijn jouw 'vriendin' en die dierenarts. Wat een k.lootzakken zeg! Allebei.
    Dit had voor mij sowieso einde vriendschap betekend en die dierenarts had een klacht aan zijn broek gekregen.
    Hoe kun je nou een hond in die felle zo'n laten liggen?? Ik snap ook echt niet waarom zij zelf niet naar de dierenarts is gegaan als jullie hond er zo aan toe was. Ze heeft toch gezien dat ie al een week bijna niet at/dronk?
    Vreselijk zoiets..... :(

Heel veel sterkte TS.

14. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Vreselijk. De onmacht, boosheid en het verdriet voel ik al, laat staan hoe het voor jullie moet zijn. Heel veel sterkte.

15. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Wat erg zeg!!

En wat een verschrikkelijke "vriendin" en dierenarts.

16. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wat erg! Sterkte!! Wat slecht van je vriendin dat ze niet aan de bel getrokken heeft! Arm beestje!

17. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Vol ongeloof lees is je verhaal. Wat zal dit een zware tijd worden voor jou en je gezin. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit ontzettende grote verdriet en gemis.
    Hoop wel dat je nog wil vertellen welke dierenarts het is?

18. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wat vreselijk!
    Ik las gisteren je verhaal en had zo gehoopt dat het nu beter ging :(
    Ik zou zeker een klacht indienen over je dierenarts en wat betreft je "beste" vriendin, daar zou ik even een hartig woordje mee spreken om vervolgens de vriendschap te verbreken. Je laat geen hond in de zon liggen met de deur dicht. Er word zoveel over gewaarschuwd dus ook zij weet dat dondersgoed.

Heel veel sterkte Ts, voor zowel jou, je man en voor de kinderen!

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Jemig, wat een verhaal. Die dierenarts is nalatig geweest en notabene een husky in de felle zon op het balkon zetten, zonder dat hij naar binnen kan is gewoon dierenmishandeling. Dan niet eens naar de dierenarts gaan als je merkt hoe hij er aan toe is, maar gewoon wachten tot jullie er weer waren, onbegrijpelijk. Hier word ik zo verdrietig van, was totaal niet nodig geweest als zij goed hadden gehandeld.
    Heel veel sterkte voor jou en je gezin.

20. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie viervoeter!

De dierenarts en je vriendin zou ik beide op de hoogte stellen. Maar daarna wel tijdelijk met rust laten. En je kinderen en je gezin even op nummer een zetten!

Nogmaals Sterkte!

Deel Deze Pagina