Hond Doet niks meer

Discussie in 'De lounge' gestart door Monique1985, 8 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een nachtmerrie zijn jullie in terechtgekomen zeg. Vreselijk. En arme hond. Er kan altijd iets gebeuren met een huisdier als je op vakantie bent, maar hij was duidelijk al zwaar ziek toen jullie terugkwamen. Dus het moet je vriendin al eerder opgevallen zijn dat hij niet in orde was. Ze had aan de bel moeten trekken. Jullie bellen. Met de hond naar de dierenarts. En jullie bij verdere achteruitgang moeten vragen terug te komen.
    Wat in hemelsnaam kan er in haar hoofd zijn omgegaan om te besluiten geen actie te ondernemen. Onbegrijpelijk.
    En de dierenarts, schandalig. Echt geen woorden voor.
    Heel veel sterkte. Wat zal dit zwaar voor jullie zijn.

2. Krullebolletje

Krullebolletje Niet meer actief

Wat vreselijk dat die "vriendin" jullie hond zo heeft behandeld en heeft laten lijden!! Ik zou zeker aangifte tegen haar doen en ook tegen de dierenarts!! Schandalig!! Heel veel sterkte....

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ben hier echt stil van, arme hond. Dit verwacht je toch niet. In goed vertrouwen laat je je hond bij iemand. En krijg je je lieverd zo terug..

Ik wens jullie enorm veel sterkte toe.

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat erg voor jullie. Heel veel sterkte

5. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Mijn man wilt aangifte doen ..
    Morgen verwachten we dat de behandelde dierenarts ons op belt .. Al is het alleen maar uit respect ..
    Ik ga hier zeker wat aan doen , maar eerst moet mijn hond gecremeerd worden en thuis komen in een mooie urn ..
    Die ogen van hem .. Het tegen stribbelen dat hij de auto niet meer in wilde ( om naar de dierenarts te gaan ) mijn hand op zijn hoofd tijdens het auto rijden en als ik mijn vingers niet bewoog om hem te aaien dat hij mrt zijn neus omhoog ging echt zo van hallo aai me even .. Alles maalt maar door m'n hoofd .. Hrt bordje bij de universiteit pathologie 'afgifte sectiematriaal ' of dat de vrouw van administratie zei van omdat wij veel vragen hadden ' geef eerst het sectie materiaal maar af ' toen dacht ik van WAT het is mijn hond geen materiaal ..
    Ik ben er echt kapot van ..

6. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.332
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Veel sterkte! Jouw 'beste vriendin' is nalatig geweest en ik zou haar lekker in gebreke stellen. Dierenarts aanmelden bij tuchtcollege. Ook zal hij morgen bellen uit respect. Je krijgt je trouwe viervoeter niet meer. Ik had als ik jou was die vriendin van je een stomp in haar gezicht verkocht. Met dit zomerse weer buiten laten en vooral tussen 12-4 uur 's middags 'de warmste tijd van de dag'. En niet zorgen dat er water is en deuren dicht.

Een echte vriendin belt je op als er iets is met je hondje. Dat heeft ze niet gedaan. Ik heb maar één woord voor: psycho dierenbeul.

7. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Wat ontzettend verdrietig, wat een lijdensweg is het geweest voor jullie beestje :(, en ongelooflijk dat je vriendin niets ondernomen heeft en dat de dierenarts het heeft gehad over 'aanstellen van de hond'. Echt bizar. Maar daarmee krijg je jullie lieve vriend niet terug. Heel erg veel sterkte gewenst!!

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst.

Blijf wel nuchter denken en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt. Stappen ondernemen zou ik zeker doen, maar wel goed doordacht.

9. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk verhaal! En wat een k*twijf van een vriendin.. Jeetje zeg wat bezielde haar en de dierenarts. Ik kan er gewoon met m'n kop niet bij... Heel veel sterkte met het verlies van je maatje!

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ooh Monique, wat afschuwelijk!!! Wat een dramatische gebeurtenis dit, hoe kon je vriendin dit doen?! En die dierenarts?! Mijn god, ik wens jullie heel veel sterkte en dat je vriendin en da gestraft worden :x:( Daar krijg je hem niet mee terug, maar dit kan gewoon echt niet :(:(

11. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Ik weet eigenlijk niet goed te zeggen of te schrijven, ben hier echt stil en heel verdrietig van.
    Wat een pijn moeten jullie voelen, denkende dat je hond de beste verzorging krijgt tijdens jullie afwezigheid en dan zo aan zijn einde komt.
    Wat een dierenbeul is die zogenaamde " vriendin " :x die had zeker nog wat van mij gehoord.....aangifte is zeker op zijn plaats. Dit mag toch niet ongestraft gebeuren ?! Dit is dierenmishandeling !
    Arm beestje....dit verhaal laat me niet los :(

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wat verschrikkelijk...
    Heel erg veel sterkte!

13. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Wat hartverscheurend dit, echt vreselijk! Ik heb er gewoon geen woorden voor, heel veel sterkte..

14. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Wat vreselijk:) echt alles wat ik nu zou schrijven dekt niet de lading .
    Heel veel sterkte!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heel veel sterkte! Echt verschrikkelijk. Hoe weet je dat hij op het balkon heeft gezeten met deuren dicht etc? Heeft ze dat gewoon verteld???!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ranzijn zijn gare dierenartsen man. Die zien konijnenbabys aan voor puppy's. Hoe kansloos is dat dan? Wat een onwetende dierenartsen zijn dat zeg. Een hond die zich aanstelt. Ja ik denk het ook ja want een hond denkt net als een mens zeker he?

Wtf zeg. Ik zou echt een klacht gaan indienen.

17. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Nogmaals een hele dikke knuffel. Denk aan jullie

18. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Vreselijk verhaal... Sterkte. Ik las zojuist dit bericht op Facebook en moest aan jouw verhaal denken. Wellicht had je hond dit virus?

Waarschuwing!!!!!! Zoveel mogelijk delen aub!!!! Er heerst op dit moment een maag/darm virus bij honden. Wij wonen op noord en hier zijn al 3 honden overleden. Als je ziet dat je hond niet meer eet en gal braakt meteen naar de dierenarts gaan doe je dat niet dan gaan ze bloed poepen en raken in shock dan ben je al te laat. Een 4 de hond ligt nu te vechten voor zijn leven. Dus mensen delen aub!!!!!!
    Delen

19. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Jeetje TS... wat verschrikkelijk... gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst...

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Je bent niet alleen je hond kwijt, maar ook het vertrouwen in mensen waar je van dacht dat je er op kon rekenen; je vriendin en de dierenarts. Veel sterkte, jij hebt alles gedaan wat je kon en bent bij hem geweest toen hij zijn laatste adem uit blies. Bij jou voelde hij zich veilig.

Deel Deze Pagina