Hond doet raar na narcose

Discussie in 'De lounge' gestart door Neilia, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    wij hebben geen hond maar wel katten en bij onze kat was de verdoving verkeerd gezet en kwam er daardoor een ontsteking, hij gedroeg hij zich ook heel raar en kon niet normaal meer lopen.

Ik zou inderdaad morgen even bellen.

2. Neilia

Neilia Niet meer actief

Foto heb ik bijgevoegd.

Ik corrigeer hem inderdaad als die likt maar het is sowieso een likker dus ben constant daarmee bezig en als die romper af is nog erger.
    Heb m nu even los gedaan, hij ligt toch naast me.
    Ga even vragen of ze ook zo een omgekeerde kap hebben. Denk dat ie zich dan een stuk beter voelt.

Bijgevoegde bestanden:

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Zo herkenbaar! Die van ons deed alsof zijn achterlijf verlamd was met zo’n romper, sleepte zo rond en liet zich steeds omvallen.

De wond ziet er wel netjes uit denk ik. Lekker uitlaten als je erbij bent en ander die romper aan of een kap om.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat ziet er wel netjes uit.

Die omgekeerde hebben ze ook op zooplus.
    En je kunt kijken hoeveel hij likt met t shirt uit? Als het te bont wordt doe je hem weer aan.

Kun je ook gelijk zien hoe zielig die dan is .

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Echt he jankerds :p

Jo79 vindt dit leuk.
  6. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Zijn gedrag is niet normaal nee, wat ik lees is de rest gelukkig wel normaal. Wondje ziet er op de foto netjes uit maar kan wel een trekkerig gevoel geven. Nu is de huid in dat gebied bij reuen wel erg gevoelig, wij zie geregeld met scheren al huidirritatie op treden misschien heeft hij daar last van.

Hij kan last hebben van de romper, misschien werkt iets van een legging/boxershort over zijn achterhand heen trekken wel beter dan een hele body.

Nu is en blijft het een vent en die zijn kleinzeriger dan vrouwen en wij merken dat vaak met operaties :roflmao:

Ik zou wel morgen even uit voorzorg langs gaan bij de dierenarts, al is het maar voor je eigen geruststelling.krijgt hij eigenlijk pijnstilling?

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Heb 'm nu omhoog getrokken maar hij is gaan slapen:rolleyes:
    Hou het wel in de gaten.

8. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja elke ochtend krijgt ie pijnstilling.
    Mocht 5 dagen gegeven worden dus morgen de laatste dag.
    Oh een kleine boxershort heb ik nog wel liggen.
    Kan ik ook nog proberen!
    Ga morgenochtend sowieso even contact opnemen met de dierenarts :)

9. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Nou onze hond is na een trim ongelukje onder narcose geweest om te hechten en die is toch wel 1,5 week onwijs van de wap geweest, hij wilde niks, vond zichzelf ENORM zielig, wilde niet eten, niet lopen.
    Want hij had een sjaaltje om. (Wond in hals geen andere oplossing dan een sjaaltje)
    De kat met een romper is ook hilarisch, die kan niet meer lopen.
    Zodra de wond eindelijk goed genoeg was om de sjaal af te doen werd hij weer zichzelf, arm beest.

10. Neilia

Neilia Niet meer actief

Net contact gehad met de dierenarts.
    Advies gekregen om de romper uit te doen als we thuis zijn en kijken hoe het dan gaat.
    Gaat het dan nog niet dan moet ie even langs komen..

Nou dat laatste hoeft niet:rolleyes:
    Hij loopt al 5 minuten rondjes.
    Heeft zijn volledige voerbak leeg gegeten en is weer aan het bedelen bij de kinderen.
    Eigenwijze vent:roflmao:

chrystel73, Ysabella, Tuttebelleke en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ahh wat fijn! Die romper zit natuurlijk ook niet lekker, haha!

12. momwithcamera

momwithcamera Fanatiek lid

13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Hahaha een echte vent :roflmao: maar fijn dat alles goed is! Onze kat heeft eens zo'n kap gehad voor eennpaar dagen en hij gedroeg zich echt alsof hij stervende was :rolleyes: liep heel zielig en raar, alleen eten en drinken als we hem er voor zetten, mauwen.. kap af en kat was als nieuw

Anouk2005 vindt dit leuk.
  13. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Dat wilde ik net zeggen... hechtingen en dan een romper eroverheen. Had ik ook niet gewild na de bevalling....

Marleen31 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina