Stress

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamanneke, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamanneke

Mamanneke Lid

25 jul 2015
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zitten momenteel in ronde 7 voor ons tweede kindje.
    Nu heb ik de laatste maanden heel veel stress door mijn werk. Ik heb dan ook het gevoel dat ik me niet genoeg kan ontspannen en dat het natuurlijk ook nadelig is om zwanger te geraken.
    Nu wou ik wel eens weten hoe jullie ontspannen. Hebben jullie speciale hobby's,...?

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Stress kan wel je cyclus in de war gooien dus het zal wel niet bevorderlijk zijn, maar of het echt nadelig is weet ik niet. Afleiding is de beste ontspanning vind ik.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Stress is boosdoener,, maar dat zij je zelf ook al,,

ik probeer echt mijn rust momentjes te pakken,.
    lekker even uitgebreid douchen, boek lezen,
    ik knutsel heel graag.. lekker tuinieren
    of gewoon even gezellig met de vriendinnen op stap :D

dikke knuffel

4. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben fanatieke Haakster en heb mn eigen fb pagina. Dit icm met series zet mn gedachtes wel op wat anders. Ik moet ook zeggen dat ik deze maand er heel rustig onder ben en er niet zoveel aan denk

5. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Idd afleiding... Maar wat... Misschien is het grappig om te googlen op hobby's en dan eens wat uitproberen misschien zit er wat leuks bij 🙈🙈
    Ikzelf hou van een warm bad/lekkere douche op z'n tijd, muziek echt met koptelefoon, series/film, wandeling, lezen, zingen.. Proberen toch kleine momentjes in te lassen waardoor je even kunt ontspannen.. Oh en wat echt top heerlijk is: op bed liggen met gewoon oordopjes in! Heerlijk die stilte😍

Deel Deze Pagina