de hond van mijn ouders eet dooie kikkers dat is goorrrrrrrrrrrrrrr eiwwwuwuwu ze gaat er vreselijk van uit haar bek stinken ,, ze zijn het haar nu af aan het leren
Hier ook een die vroeger stront at ( vooral kattenpoep ) Nu hij vers vlees krijgt doet hij het minder. Hoewel hij het soms niet kan laten...
Hier probeert hij het ook.. maar hij kan nu niet meer bij de kattenbak. en paardenmest is ook niet veilig. Hier in het dorp lopen enorm veel paarden rond met alle hopen die erbij horen en als we niet opletten vreet ie zo een hap mee of vorige week nam hij het zelfs mee naar huis.. (hadden wij niet door) Dus tips zijn ook hier welkom
Onze bastaard eet de stront van onze engelse bulldog op. Die engelse bulldog heb ik nog nooit in de buurt zien komen van een drol, hij is er echt vies van en loopt er met een grote boog omheen. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van pech hebben... Ik vind het wel echt te smerig voor woorden en ben de hele dag aan het opletten dat ze mijn zoon niet in zijn gezicht likt ofzo. Erg vermoeiend.
wat ik ervan weet is dat kattestront erg zout is. Omdat ook de brokken voor de kat erg zout zijn. En teveel zout is niet goed voor de hond. (geen idee of het waar is, want ik heb het niet geproefd...) Daarom is mijn hond dol op kattebrokken en kattestront, dus de kattebak en voer staan nu op een plank waar de hond niet meer bij kan.
Die van ons deed het ook en de dierenarts gaf als tip een stukje eierkoek geven per dag... Sindsdien heeft hij nooit geen kattenpeop meer gegeten! Hoop dat het ook bij jou honden werkt!
Hey wat een goeie tip! Onze pup die zag ik dus ook stront vreten...mooi dat ik morgen dus even eierkoeken ga halen!
Die gekke hond van ons eet ook zo graag kattenstront! Bah vreselijk vies vind ik dat maar hoor idd ook dat ze dat gewoon lekker vind tja....volgens mij krijgt hij weleens wat lekkerdere dingen...