Hond eet poep uit broek van kind...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 6 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ons kindje had per ongeluk in de broek gepoept. En toen ze de broek omlaag trok rende de hond er op af en ging het gewoon opeten/likken.
    Nou gatverdamme, wat ben ik er misselijk van! Ik weet dat het voor een hond een hele gezonde/lekkere hap is, maar het is toch niet normaal?? Ben echt zo boos geworden!

Doet jullie hond ook weleens van die ranzige dingen?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gatver!! Nee,heb geen hond,maar snap wel dat je er kotsmisselijk van bent geworden! Walgelijk!

3. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ooh ja hoor honden doen graag ranzige dingen ;). Ik had vroeger ook een hond die dat deed, poep eten dat buiten lag bijvoorbeeld. Of zijn eigen kots. Echt te ranzig voor woorden allemaal. Voorlopig maar even niet die hond in je gezicht laten likken :D.

4. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    deed je kindje de broek dan midden in de kamer uit?
    waarom niet gewoon op de wc, of in de badkamer?

edit: waarom werd je boos op je hond?
    het is iets natuurlijks, beetje laf vind ik om dan tekeer te gaan tegen je hond...;)

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hij wil steeds naar binnen, maar moet voorlopig echt nog buiten blijven... ben er nog niet overheen!

Hij doet wel meer dingen die echt niet mogen, dus ben even heel erg klaar met hem!

6. Brusjeforyou

14 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar gaat t toch nie om? Maakt niet uit waarom ze die broek daar uit heeft gedaan. Gaat om de smerige actie van de hond :p

Heb t zelf nog nooit gehad gelukkig.. getsie.

7. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    @fopspeentje: nee ze deed hem gewoon uit, middenin de tuin. Vond het toch wel vies denk ik... Ze heeft af en toe nog een ongelukje (bezig met zindelijk worden)

8. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ja klopt, maar ik vind dat gewoon raar..

9. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ooh zo, oké ik snap je ;)

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Kinderen die zindelijk worden doen wel vaker dat soort dingen! Maar goed, daar gaat dit topic niet over !!!

11. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ik stik bijna in mijn drinken van het lachen

gatver wat goor zeg:p

12. Brusjeforyou

14 jun 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het raarder dat de hond de poep opeet hoor. Waar die broek uitgaat tja.. who cares..

13. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ik ken het trouwens hoor dat overal je broek uitdoen als er een ongelukje is
    kan kinderen niets schelen die denken alleen maar.. "mamma bah! broek uit!" en hoppa daar gaat ie

14. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    nou ik niet. dat de hond dat doet, dat is iets natuurlijks, het is wel vies enzo, maar voor een hond is dat normaal ;)

15. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Haha sakinah, dat snap ik. Maar ik vind het even niet zo grappig! Hij is nogal likkerig en word al misselijk bij het idee dat hij straks aan de kids gaat liggen.

Tijd geleden lag er ook een kinderdrol in de tuin. Ik ging naar binnen om keukenrol te pakken om het op te ruimen. Kom ik terug, weg drol.. zie ik nog net dat de hond z'n mond aflikt.... Nou ik kan er gewoon niet mee overweg!!!

16. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    geef je hem geen eten ofzo :cool::)

17. Seth

Seth Niet meer actief

Volgens mij is het eigenlijk helemaal geen negatief teken....

(ok vies wel.... )...

Ze zeggen trouwens als een hond poep eet, dat hij een bepaalde stof te kort komt.... en dat je hem dan eierkoek moet geven....

een hond straffen heeft weinig nut... kun je hem net zo goed straffen voor "blaffen"....
    ook normaal voor een hond

18. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    Precies!!

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hihi doet me denken aan die keer dat ik mijn hond aan de eerste poepluier van mijn zoontje liet ruiken...mijn hond moest gewoon kokhalzen hahahaha

Mja ranzig is t wel..net schreef iemand over die eierkoek en dat klopt, dierenarts vertelde dat toen ook tegen mij

20. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou hij krijgt heel duur en genoeg te eten wat vol zit met allemaal vitamines, dus kan me niet voorstellen dat hij iets tekort komt. Hij heeft gewoon een paar steekjes los denk ik!

Deel Deze Pagina