Ik vind het geen domme vraag, en zeker ook geen onredelijke gezien het feit hoe de TS over haar hond praat Iedereen gaat natuurlijk anders om met zijn of haar huisdieren en misschien denk ik er inderdaad wel heel anders over maar ik geloof dat er met mij nog wel een aantal mensen zijn die het vreemd vinden hoe boos je kan worden op een hond voor bepaalde redenen.
Wat een domme reactie.. Als dit nou het enige topic was dan was niet zo opgevallen maar aangezien ze nog een topic opent met geklaag over dr hond. Ik kan nergens een goed woord over de hond vinden, alleen gemopper!
toen ons eerste kindje werd geboren kregen wij het advies om een hydrofiel luier waar hij op had geplast aan de hond te geven, om zo de band tussen hond en baby te vergemakkelijken(denk dat het te maken heeft met de roedel). die doek nam ze overal mee naar toe. echt leuk om te zien. dus ik denk idd dat ze je kind als iets eigens ziet. maar vies gezicht is het zeker!!
Ze opent inderdaad 2 topics; 1 met een voorval en 1 met een vraag. 'Waarom heb je een hond' klinkt onaardig, en zo is het ook wel een beetje bedoeld waarschijnlijk. Als iemand in korte tijd 2 topics opent over haar kind met een voorval en met een vraag, wordt er ook niet gevraagd 'waarom heb je een kind?'. Ik vind het dus een domme vraag.
Ik vind het altijd zo bijzonder om te zien dat zo'n beetje ieder topic over huisdieren in een oeverloze discussie uitloopt. Er zijn ongetwijfeld mensen die veel verstand hebben van honden/katten/konijnen/hagedissen en tijgers maar het lijkt soms wel een competitie waarbij een aantal niet schromen om hun visie bij een ander door de strot te duwen. Niet iedereen gaat op dezelfde manier met zijn huisdieren om, toon daarvoor ook een beetje begrip. Zolang een dier zijn eten, drinken, liefde en aandacht krijgt zit het over het algemeen wel goed. Of je er dan wel of geen eierkoeken achteraan gooit is dan toch helemaal niet belangrijk?! Ontopic: Getver
Ik wil toch nog even reageren op de negatieve reacties, want ergens hebben jullie wel gelijk hoor. Voordat we kinderen kregen deden we ontzettend veel met onze hond, lekker ver fietsen en naar het bos. Maar sinds we kinderen hebben is er gewoon wat minder tijd op het moment en om de een of andere reden zie ik dan vaak alleen de negatieve dingen.. Maar besef nu ook wel dat het meer aan mij ligt dan aan hem en dus accepteer ik veel meer dan voorheen. We hebben voor veel problemen al een oplossing gevonden en we betrekken hem overal meer bij. Dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen, hahahah..