ik was zonet ff bij een winkel , wou snel wat halen, ik kwam de winkel in zie ik de parkeerwachter langs me auto lopen dus ik erheen rennen, komt ze dr aan zegt ze ik zie geen parkeerbon ik zo jaa die haal ik nu zegt ze ook al is het maar voor 5 min altijd bon kopen, ik zei ja ok maar kan het zijn dat ze die bon heeft geschreven maar op gaat sturen??
geen idee, ik had vorige week bij ons in de straat een boete (grrrrrrrrr) omdat ik binnen 5 meter van de bocht stond... De echte bekeuring krijg je thuis, nu alleen een geel briefje met aankondiging. hoop voor jou dat ze hem nog niet ingevoerd heeft, scheelt je 70 euro!
je bent gematst! vaak als ze zien dat je snel een kaartje gaat kopen doen ze niet zo moeilijk, maar dan moeten ze niet al begonnen zijn met het invoeren van je gegevens.... dan gaan ze stug door en krijg je de boete! (woon in Amsterdam... in het begin erg leuk toen we nog geen vergunning hadden:x)
ik had laatst ook een flip, dat ding dat ze onder je ruitenwisser stoppen is alleen een vooraankondiging. Die printen ze tegenwoordig uit idd.
Maar, het kan zijn dat ze 'm later alsnog geschreven heeft hoor. Het is niet zo dat als jij geen bonnetje onder je ruitenwisser hebt, je ook geen bekeuring hebt. Maar, ik denk eigenlijk dat ze je gematst heeft.
Pas over een maand weet jij zo goed als zeker of er wel of geen bekeuring is uitgeschreven. De gele kopie van de bekeuring hoeft namelijk niet afgegeven te worden, zoals hierboven werd gesuggereerd.
owja en toen ik haar zag liep ze erst voorbij onze auto ik dacht owjee ze heeft gezien dat ik geen parkeerticket heb , dus toen rende ik erheen stond ze bij een andere auto en kwam ze bij me van ik zie geen bonnetje, kan het zijn omdat ik naast de auto stond ze geen bekeuring heeft geschreven/??? ik hoop zo dat ik ben gematst heheh