hond en baby

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sorien, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke80

famke80 Bekend lid

2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Een hond is een huisdier, jij had je hondje al, maar ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij hem ook uitlaat.
    Heb je een tuin waar hij zijn behoeftes kan doen? Een boomertje kan wel een weekje met wat minder beweging, dus dat is het probleem niet.
    Misschien dat je anders iemand in de buurt kunt vragen die je hondje in de kraamweek af en toe wil laten plassen?
    Maar misschien heb je ook wel een kraamverzorgster die het wil doen, ook al hoort dat er officieel niet bij. Zelf ga ik er een beetje vanuit dat mijn kraamverzorgster die van mij wel wil laten plassen als dat moet, ik ken haar tenslotte vanuit het hondenwereldje.

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Jeetje wat voor moeite is het nou voor je partner om een blokkie om te gaan dit snap ik echt niet hoor.... zo'n opoffering is het nu ook weer niet pfff. Wordt nog wat als de babie er is, dat vereist een stuk meer opoffering dan een hondje even een blokje om laten..

3. Cody

Cody Lid

10 nov 2012
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een groot dierenliefhebber en een man die er voorheen niet heel veel mee had.
    Hij is nu net zo dol op de hond als ik en deze is er ook gekomen terwijl we samen waren.
    Ik heb ook 2 konijnen en hij vind de Nijnen zelf erg leuk, maar kom niet aan met hokken verschonen, hij heeft het de laatste paar keren wel moeten doen en doet dit dan ook zonder klagen.

Als ik je verder een tip mag geven, ga inderdaad niet voor een uitlaarservice! En doe haar ook niet de eerste week even in de tuin ofzo.
    Zorg dat voor je hondje alles zo normaal mogelijk blijft!
    Doe je dit niet dan ga je een probleemsituatie maken zeg maar.

Er veranderd al zo ontzetten veel voor de hond.
    Overleg met je vriend even goed over het uit laten en als het eenmaal zo ver isbwil hij het vast wel doen!

Deel Deze Pagina