Hallo lieve mede-forummers, Na aanleiding van mijn vorige topic en al jullie lieve, hartverwarmende berichten en hulp wil ik jullie even laten weten dat we alles hebben voor onze frummel We hoeven alleen nog maar een kruik te hebben, maar dat veel later ook nog wel en die gaan we lekker heeeuuulemaal zelf betalen 8) We hebben kleertjes, rompers, verzorgingspullen, speelgoed... en dat allemaal dankzij jullie! Lalleman heeft helaas nog steeds geen nieuw werk (vandaag wéér een afwijzing gekregen) maar dankzij jullie hebben we al een hele zorg minder. Ik zat echt diep in de put en zag het even helemaal niet meer zitten. Maar door jullie hulp is het zonnetje hier in huis (en buiten ) weer een beetje gaan schijnen! Lieve meiden (en partners) : Onwijs bedankt. Zonder jullie was het ons (helaas) niet gelukt om de laatste spulletjes voor onze kleine uk in huis te krijgen. Bekijk bijlage 57590 Heel erg veel liefs van ons.
Hey Minyaweth, Fijn dat alles goed is gekomen en wat een lieve mensen allemaal op het forum! Wat voor werk zoekt je partner?
Fijn dat je alles bij elkaar hebt. En de rest moet gewoon goedkomen. Probeer te genieten van je zwangerschap meid
Minyaweth, wat fijn om te lezen dat jullie alle spulletjes binnen hebben. Is dat in ieder geval een zorg minder. Hopelijk vindt Lalleman ook snel werk en kan de zon volop blijven schijnen voor jullie.... Dikke knuffel
Fijn meis! Ik heb hier nog wat kleertjes voor jullie maar nog geen mogelijkheid gehad ze op te sturen. Maar goed ze staan klaar
Kijk eens aan, mooi zeg! En snel ook zeg..zo gauw had ik de boel niet eens bij elkaar Succes met het vinden van werk, voor Lalleman. Elmo