Hond en kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Eline078, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    @ Manny211: Wat een geweldige hond om te zien!

@ Eline: Jammer dat je zo raar reageert, je zal ongetwijfeld mij bedoelen dat jij je aangevallen voelt. De antwoorden die je krijgt passen niet in je straatje dus reageer je maar zo.... Ik hoop van harte dat je hond lief blijft doen tegen je kindje en dat alles goed blijft gaan.

Net als iemand anders hier baal ik er van om hier energie in te hebben gestoken. Heb het goed bedoeld, omdat jou situatie veel op die van ons lijkt.

2. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik zeg niet dat ik mijn honden niet toe zou laten bij mijn kindje. Maar ik zou mijn honden nooit over mijn kindje heen laten staan. Mijn honden hebben geen bench meer nodig en de manden staan in de woonkamer waar de rest van de roedel ook verblijft. Als ons petekindje hier is komen ze zoals gezegd even ruiken en dan is het klaar. Ze kijken er niet meer naar om. Ze gaan dan in hun mand liggen met een botje. Met een balletje spelen wordt buiten gedaan;)

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb altijd geroepen: mijn hond doet niets met mijn kids. Nou dat heb ik geweten. Kids waren aan het spelen, hond lag op zijn plek. Hond wil naar de deur omdat er iemand aan kwam. Een van de kids ging staan en HAP deed de hond. Gelukkig maar een schram maar toch.
    En dan heb ik een beagle in huis. Ja, zo hondje met zo'n vreselijk lief koppie.

Je kan NOOIT zeggen dat je je hond kent want je weet niet hoe soms kunnen reageren. Ik vind de filmpjes lief maar zou dit nooit toestaan. Kinderen staan boven de hond. Eerst ons gezin en daarna de hond.

Maar misschien wil jij het graag zelf ondervinden. Prima.

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb me door een aantal reacties heen geworsteld, maar heb er ook een aantal overgeslagen, werd er een beetje moe van.
    Anyway, wij hebben ook een bull terrier, inmiddels bijna 2jr een teefje, Chevy (yep, van chevrolet)
    Het is een schat van een dier, maar ook (bull eigen) heel onbenullig.
    Ik heb haar geleerd met mijn zoontje voorzichtig te spelen, maar ik had het geluk dat mijn zoontje al 2jr was toen we haar kochten, het voordeel daarvan was dat zij zich aan moest passen aan het al bestaande gezin en niet andersom.

De mand is in principe van Chevy,verder staat zij onderaan de ladder, als wij eten zit zij in de kamer in de mand, als mijn zoontje iets eet idem dito, en spelen doe wij wanneer wij dat willen, ze mag niet op de bank of mee naar boven.
    Heb je een reu of een teefje?? (misschien is t al gezegd, maar had geen zin om alle pagina's door te gaan)
    Dit scheelt nl bij bullen ook nog wel eens wat..
    De ideale tip heb ik niet, een bull is nu eenmaal onbenullig zonder het te willen....

Overigens las ik een opmerking dat een bull maar 8 a 9 wordt, de vorige van ons was 14, uitzondering jazeker maar t kan dus wel!
    (overigens hadden we haar toen mijn zoontje geboren werd, en dat ging heel goed en rustig, zij was instinctief heel voorzichtig met mijn zoontje)

Je kan altijd even op het bullen forum kijken, die zijn eigen met dit ras, misschien krijg je daar nuttige reacties??

Succes ermee.

Deel Deze Pagina