Mijn fiets van iets meer dan een anderhalf jaar oud is gejat!!! Nou ben ik dus aan het kijken voor een andere. Dus zo een bakfiets lijkt me wel lekker omdat ik 2 kleintjes heb en we bezig zijn voor een derde. Heeft iemand van jullie ook zo een ding? Is het makkelijk en fietsen is dat zwaar of valt het mee? Ik wil zelf gaan voor de babboe. Welk merk hebben jullie?
Ik heb een babboe bakfiets. Ik ben er heel erg blij mee al gebruik ik hem niet heel vaak. Ik heb nl nog mijn eigen fiets voor als ik ergens heen ga zonder Robyn. Het fietst wel zwaar, maar er zitten gelukkig versnellingen op, en er past heel veel in.
Wij willen er ook eentje maar inderdaad erg duur! En is het maar de vraag of die in de box/schuur kan! Ik lees mee
Wij hebben een babboe. Superfiets maar je moet wel trappen. Het is niet echt een fiets om kilometers mee te rijden maar die hebt voor je gemak van vervoeren van kinderen en boodschappen. Wij denken erover om hem elektrisch te maken!
hier ook een Babboe, geweldig ding. vind hem helemaal niet zwaar fietsen. doe er boodschappen mee, kids erin vervoeren. geweldig
Ik zou ook wel een bakfiets willen maar kan 'm niet kwijt, wij hebben een hele kleine schuur. Wel zou ik willen weten hoeveel kinderen, of tot hoe groot/zwaar ze er in passen. Ik heb een dochter van bijna 4 en eentje van ruim 2.
Degene die ik had gezien kunnen 4 kinderen in tot volgends mij 100 kg en achterop de bagagedrager volgends mij tot 80 kilo