hallo, Ik heb een vraag: ik ben morgen 39 weken zwanger en had vanacht de hele nacht wakker gelegen omdat mijn hond (zit bij ons in de gang 's nachts) de hele nacht heeft gepiept en tegen de deur krabte. toen mijn vriend ging kijken rende ze in 1 speer naar boven toe naar onze slaapkamer. toen mijn vriend haar naar benede deed bleef ze maar piepen en hield de hele nacht niet op. zal het komen omdat ze voelt dat er wat gaat gebeuren binnenkort? hebben jullie hier een idee over? of zoiets meegemaakt?
toen ik zwanger was hadden wij ook een hond en die bleef de hele tijd bij mij op schoot en hield zijn kopje op mijn buik,net of hij mijn buik wilde beschermen.
De hond van mijn tante 'waarschuwde' ook toen ze bijna ging bevallen, dus het zou goed kunnen dat jullie hond ook voelt dat er snel iets gaat gebeuren!
Mijn hond was vanaf een week of 2 voor mijn bevalling niet meer bij me weg te slaan! Dus wie weet....
mijn hond kom net weer gezellig ( voor de zoveelste keer ) aan mijn voeten liggen. janken doet hij nog niet
ik heb dit met 17 weken zwangerschap gehad. Had 's nachts buikpijn en krampen. De hond kon niet op onze slaapkamer, want we hadden en plank voor de deur. Maar een paar keer is ze er over heen gesprongen en wilde perse bij mij zijn. Ik dacht nog dat ze uit moest. Dit 2 keer geprobeerd, maar dat was het niet. Toen ze uiteindelijk bij ons op de slaapkamer mocht blijven slapen, was het ook goed. Helaas is het ons niet meer gelukt om haar terug de gang op te krijgen, met het gevolg dat ze nu op onze kamer slaapt. Nu maar kijken hoe we dat straks gaan doen met de baby. Hopelijk wil ze dan wel weer de gang op als het wiegje op onze kamer staat. (het is gelukkig wel een kleine hond, dus kan niet in het wiegje komen)