Ik ben heel benieuwd wat jullie vinden. Ik heb voor mijn zoon voor in zijn ledikant altijd een earosleep gekocht en gebruikt. Hier heb je ook speciale hoeslakens voor (die met die gaatjes) en daar heb ik er ook een stuk of 3 van bij gekocht. Nu is m'n zoon 2 jaar en gaat hij over na een peuterbed en is de earosleep overbodig. De earosleep is in totaal denk ik ruim een jaar gebruikt en heeft altijd over het matrasje gelegen zoals het hoort. Er is verder niks mee gebeurd en het is schoon. Je kan het zelf ook wassen. De hoeslakens zijn ook ruim een jaar gebruikt (deze zijn het Aerosleep Hoeslaken Wit 40 x 80 | Babypark) en zijn ook helemaal schoon. Natuurlijk is dit ook gewassen. Wat zeggen jullie? Verkopen op marktplaats of gewoon weg doen? Zou jij dit nog tweedehands kopen? Ik hoef er geen hoofdprijs voor. Alles bij elkaar nieuw was rond de 140 euro en zat te denken aan 30/40 euro voor earosleep zelf incl alle dekbedovertrekken. Wat zouden jullie doen? Wel of niet zoiets kopen tweedehands? en is 30/40 euro voor op marktplaats een "goede" prijs? Hoor het graag.
Ik heb hem samen met de babykamer verkocht. Maar ik zou het gewoon op marktplaats zetten. Denk dag er nog genoeg mensen zijn die het 2de hands zouden kopen.
jahoor is echt wel vraag naar. wij hebben bij opa en oma een 2e handjes op het matrasje liggen... is maar voor af en toe en daar vond ik een nieuwe veel te duur voor...
Er zijn genoeg mensen die dat zouden kopen. Ik koop matras liever nieuw maar als ik weinig geld zou hebben dan zou ik van een kind gewoon tweede hands kopen van volwassenen vind ik vies en zou ik niet doen.
Het gaat niet om een matras maar de aerosleep die er om heen zit. Vergelijk met met een molton alleen dan speciaal voor veilig slapen/wiegendood) en dan de hoeslakens die komen daar overheen. Een gewoon hoeslaken kan niet dan is het hele effect van de aerosleep weg. Zie heel weinig op marktplaats dus heb geen idee wat ik kan vragen. Ik verkoop bijna nooit wat via marktplaats hihi
Gewoon neerzetten met een vanaf prijs er bij - en het even wat dagen de tijd geven zodat mensen het kunnen vinden - óf als je snel reacties krijgt: Zodat ze misschien nog wat op kunnen bieden. Dus een vanaf prijs van 35 euro en mogelijk zijn er meer geïnteresseerden die er meer voor over hebben... ⥠Aerosleep matras voor ledikant gebruikt 60 120 - Kinderkamer | Bedden - Marktplaats.nl vergelijkbare link denk ik.. met een bod van 40 euro - dus ik denk dat die prijs echt wel kan, zeker omdat jij nog 3 hoesjes hebt...
Voor wij verhuisden heb ik die van mijn dochter nog verkocht (wij hadden het gekregen van mijn schoonzusje, zelf zou ik er nooit geld aan uitgeven) en die was letterlijk binnen een uur verkocht voor 35 euro (enkel de topper, geen lakentjes ofzo er bij)
Ik heb er nooit een gehad, maar die kan je toch uitwassen of niet? Als dat zo is, dan zal er zeker vraag naar zijn. Ik vind dat je prijs aan de lage kant is. Je kunt altijd gewoon bieden neerzetten en dan gewoon even wachten. En niet meteen op de eerste bieder ingaan. Even kijken of er meer gegadigden zijn.
Nou het is dat het een ledikant maat is maar anders had ik hier ook wel interesse gehad (voor wieg matrasje). Ik ken je dan wel niet maar via MP zou ik niet zo snel zoeken
Ik heb er last 3 van marktplaats gekocht. Deze zagen er nog prima uit. 1 voor thuis voor verzorging en 1 voor oma en 1 voor ander oma. Maar ik heb ze gekocht voor 30 euro samen wel zonder hoezen. Dus ik vind 35 euro voor 1 aerosleep en 3 hoezen wel wat aan de hoge kant. Ik zou dat te duur vinden. Maar dat komt mischien omdat dit echt een koopje was. En dus als ik het nu opnieuw moet kopen nooit zoveel zou uit geven. Je kan het altijd proberen en dan als nog wat verlangen.
Ik zou hem inderdaad op het internet zetten. Ik heb er laatst een kunnen kopen die nog zowat nieuw was incl 1 hoeslaken voor 15 euro, vond het zon mooie prijs dat ik hem vast ophaalde
Ik moet wel weer even lachen hoor dat mensen thuis nieuw willen en bij opa of oma mag het tweede hands zijn want das maar voor een aantal keer gebruiken . Hoor het ook vaak in mijn omgeving ook met autostoeltjes e.d. Ik snap dat nooit zo goed als je het een vies of onveilig idee vind( in geval van autostoel) waarom mag het dan wel goed genoeg zijn voor bij opa of oma vindt dat zoiets geks
Ik heb die van mij ook tweedehands gekocht (niet via mp) en die van mij is doorgegaan naar vrienden die een kleintje verwachten, zou het er gewoon opzetten en dan bieden vanaf een bepaalde prijs. Kijken wat er op geboden word want moet zeggen dat het verkopen via mp niet zo geweldige bedragen oplevert.
Ik zou het zeker doen. Heb de mijne ook via marktplaats gekocht. Wat je er ook voor krijgt, het is altijd meer als wanneer je ze weggooid.
Wel op MP zetten hoor. Die van mij was zo verkocht. Ik had er nog 2 hoezen bij. Volgens mij voor totaal 25 euro verkocht, maar dat weet ik niet meer zeker.
Ik ben al een hele tijd op zoek naar zo een ding alleen vind ze nieuw te duur, waar woon je? Heb zeker wel intresse