Hond gedraagt zich anders, zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bernese, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Ja ons Mopsje lag steeds op m'n buik. Vond ik zo lief.

2. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb een hele schuwe kat die normaal echt niks van mij moest weten. Maar sinds ik de terug plaatsing had kwam ze bij me en is ze sindsdien niet meer bij me weg te slaan. En ik was dus ook daadwerkelijk zwanger. Dus inderdaad het kan dat dieren zich anders gaan gedragen als een vrouw zwanger is.

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Nou onze kat had gelijk hoor! Gisteravond positief getest! :D

4. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Ja ze weten het hoor die honden!!
    Gefeliciteerd!!
    Mijn hond zorgde ervoor dat ik ging testen. Zij zat ineens constant naar mijn buik te staren met haar neus haast op mijn buik, en ja hoor het was raak! Zo bijzonder!

5. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Ik geloof ook dat dieren (en kinderen!) zoiets kunnen aanvoelen. Toen ik zwanger was van de eerste gedroeg onze kat zich ook zo raar! Hij was niet bij me weg te slaan. In diezelfde week kreeg ik opeens een drietal tekeningen van een paar kindjes uit mijn klas, waarop ze hartjes op mijn buik hadden getekend. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was, dit bleek een paar dagen daarna. Vond ik ook zo bijzonder!

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier voelde 1 van onze katten het ook aan nog voordat we het zelf wisten.
    De hele tijd kwam ze op mn buik liggen. Ruim een week later positief getest.

Nu doet ze het alleen weer... ligt toch niet in de planning om nu alweer zwanger te zijn...

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier is het de hond van mijn ouders die mij als een tweede schaduw volgt als ik zwanger ben. Als ik dan op de bank zit ofzo gaat ze pontificaal voor me zitten en naar me staren. Toen ik vorig jaar aan mijn ouders ging vertellen dat ik zwanger was zei mijn vader: ja ik dacht het al die hond deed zo raar! :D dus het kan zeker hoor!

Deel Deze Pagina