Kat niet thuisgekomen..

Discussie in 'De lounge' gestart door luca2504, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteravond is mijn kitten van 4 maanden oud niet thuisgekomen. We wonen op het platteland en hebben een enorm terrein, meestal loopt hij daar wel ergens rond of is met de honden aan het spelen, maar gisteravond kwam hij maar niet aangewandeld toen we hem riepen. We hebben heel de avond ongerust af zitten wachten, het wordt hier behoorlijk koud 's nachts, maar hij is niet thuisgekomen..

Nu is hij er nog steeds niet. Ik maak me enorm zorgen en hoop dat hij niet is afgedwaald naar de weg en daar overreden is, of in de bossen is gaan wandelen en aangevallen door een everzwijn.. Mijn vriend heeft vanmorgen nog gekeken op de weg maar zag niks.. We denken dat iemand hem misschien 'gevonden' heeft en hem mee heeft genomen naar huis. Hij is namelijk nog nooit ver van het terrein geweest en komt altijd rond etenstijd wel thuis.

Ik ga zometeen een rondje in de omgeving maken om te kijken of ik hem misschien ergens vind, maar ik zie het somber in :(

Willen jullie alsjeblieft met mee meeduimen dat hij veilig thuiskomt?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik duim voor je!! hij komt vast wel aanwandelen misschuien is hij even op ontdekkingstocht!

3. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    heeft t katje een halsbandje om? of is gechipt?

Ik duim ook mee!!!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    owwwwwwwwwwww:( dat is niet fijn!
    Ik duim heel hard mee!

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Waarschijnlijk is de kleine op onderzoek uit, persoonlijk zou ik zon jong beestje nog niet naar buiten laten maargoed zoals je al zei woon je op t platteland ;)
    Ik duim hard voor je mee meid!

6. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Ik hoop dat je hem terug vind meid!
    Zal voor je duimen! :)

Hou je ons op de hoogte?

Liefs,
    Sill

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik duim ook mee,hoop dat hij snel thuis is,en gewoon lekker op ontdekkingsreis was!

8. Nee, voor een halsbandje is ie nog te klein, gechipt is ie ook niet.
    Hier in de buurt heb ik hem niet gevonden net, we hebben alvast alle buren op de hoogte gebracht dat mocht iemand hem bij zich hebben gehouden, ze in ieder geval weten dat ie al bij ons hoort.

Ik zal er inderdaad maar vanuit gaan dat ie op avontuur is gegaan, en dat ie vandaag of morgen weer op zal duiken.. schijnt normaal te zijn dat ze soms een of meerdere dagen niet thuiskomen, maar vind het toch een eng idee (niet dat ie hier veel kans loopt om overreden te worden tenzij hij echt helemaal naar de weg is gelopen maar dat is echt ver).

Ik hou jullie op de hoogte!

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey gatsie :(

Ik hoop dat hij snel weer thuis is! En misschien verstandig om hem dan ook te laten chippen ;)

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoezo is ie voor een halsbandje nog te klein? die van mij hadden met 4 maanden echt wel een halsbandje om hoor. kan best.
    maar ik hoop dat hij vandaag snel aan komt wandelen thuis

11. gimena

gimena Niet meer actief

zal duimen voor jullie

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vervelend is dat he!
    Mijn kat van 1 jaar was, toen wij hier net 4 weken woonde, ook 3 dagen weg en later verscheen ze weer voor het raam.
    Nu geberurd het nog wel eens dat ze eruit gaan en niet terug komen.
    En helaas voor de poezen, doe ik laat geen deur meer open, dus als ze er voor staan en ik ben beneden laat ik ze binnen, zie ik ze niet, is het ajuu en ga ik naar bed.
    De andere ochtend staan ze meestal miauwend bij de deur hihi

13. hij is terecht!
    Het bleek dat de oma van mijn vriend (die boven ons woont) gisteren langs is gegaan bij vrienden die een stukje verderop wonen. De kat heeft haar gevolgd, en ontdekte vervolgens dat die mensen 3 katten hadden dus hij is daar lekker gebleven om te spelen. Vandaag is oma weer bij die mensen langs gegaan en meneer bleek zich daar prima te vermaken. Bedankt allemaal voor het duimen :)

14. Only me

Only me Niet meer actief

Jeeeej! Wat een fijn bericht!!!!!!!!

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh gelukkig maar, misschien toch laten chippen

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Fijn dat ie terrecht is

17. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Ah beter dat hij terug is! :D

Mijn Tip: Doe een halsbandje om en/of chip hem voor de zekerheid! Je weet het nooit! :)

xxx

18. halsbandje krijgt ie nu gelijk om, chip dat komt evt later nog wel, weet niet eens of dat hier eigenlijk wel gedaan wordt :(
    Maar inderdaad; je weet het nooit :)

In ieder geval weten we voor volgende keer alvast waar we moeten zoeken hihi ;)

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh wat fijn! chippen kan bij veel dierenartsen trouwens!

20. gimena

gimena Niet meer actief

gelukkig fijn dat hij weer terug is

Deel Deze Pagina