hond geopereerd, gaat helemaal niet goed net slecht nieuws gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hier sluit ik mij volledig bij aan

Heel veel sterkte nogmaals

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik kom net terug en ben een beetje blij, er is een aanmaak van nieuw weefsel en ook in een best snel tempo de ontsteking is een heel stuk minder er zit mooi lichtroze weefsel in de wond en het is echt aan het dichtgaan, dit heeft mij (zonder overleg) doen besluiten dat we het toch nog even gaan proberen, ze is weer helemaal ingepakt zodat ze er niet aan kan komen en dit zit helemaal vastgelijmd maar ben blij durf nog niet te juichen we moeten vrijdag weer, maar dit is een stuk positiever dus iedereen die geduimt heeft bedankt en willen jullie alsjeblieft nog even doorgaan.

hoop heel erg dat ze beter wordt heb net weer een staaltje gezien met de kleine en die 2 moeten de kans krijgen samen te gaan spelen

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat fijn! Dit klinkt in ieder geval positief:)
    Wat een doorzetter zeg!

Mij heb je als 'duimer' hoor!

4. Within

Within Niet meer actief

Fijn dat er goed nieuws is!! *gaat verder duimen*

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat geeft de burger moed. Kan me voorstellen dat je er nu voor gaat. Ik ga keihard voor jullie doorduimen, ik hoop dat het er vrijdag nòg beter uitziet!

Wat voor ras is jullie hond eigenlijk?

6. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, ziet er positief uit!! Natuurlijk niet te hard juichen, maar het begin is er zeker!! Ik blijf hier nog voor je door duimen!!! Geef hem maar een dikke knuffel!!

7. marilouise

Onze hond is een kruising labrador golden retriever

8. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, wat een leukerd!!

9. Within

Within Niet meer actief

Oh wat een lieverd!!

(ben ik trouwens de enige die de WSPA reclame onder dit topic niet zo prettig vind?)

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    super leuke hond...
    neee within je bent niet de enige

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    veel sterkte,ik duim zeker ook voor jullie....

12. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Wij hebben een Duitse dog en ruim twee jaar geleden is op haar scheenbeen een knobbel weggehaald. Na onderzoek bleek dit kwaadaardig te zijn. De dierenarts had het erover dat het niet voldoende weggehaald kon worden en het beste was om de voorpoot te amputeren.

Onze dog was/is een echte spring in 't veld en wij hadden zoiets van beter nog drie maanden plezier met vier poten dan bijv. zes met drie poten. Het meeste gewicht van een hond rust namelijk op de voorpoten. Ze is er nog steeds en doet het prima. We weten wel dat als ze ineens bijv. stopt met eten of ergens anders een knobbel krijgt het waarschijnlijk aflopende zaak is. Botkanker kan zich namelijk ongemerkt makkelijk uitzaaien.

Heel veel sterkte en kop op!

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hoe gaat het nu met je prachtige hond??
    Wat een schat om te zien zeg!

14. marilouise

Ik ben net terug van de dierenarts en, ja het is goed godzijdank, maar nog beter nieuws de plek is dicht, echt geweldig ze heeft het nu nog wel helemaal afgeplakt en zodra dit eraf gaat hoeft eht niet meer blijft als het goed is minimaal 2 a 3 dagen zitten. wel heeft ze nu een kap op, want haar oor laat ze niet met rust waardoor ik ook al die tijd niet meer slaap. Echt ben zo blij

dames zo vreselijk bedankt voor het duimen en alle lieve woorden.

echt ben helemaal blij hopelijk gaat ze nu ook heel snel weer de oude worden en als haar oor dicht is mag ze weer lekker spelen.

15. Skye

Skye Niet meer actief

Wowie....dat is nog eens goed nieuws zeg!!! Geniet nog lekker van je hondje. Dikke knuffel!!

16. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Meid, wat een fantastisch nieuws!
    Ik wens jullie hele fijne dagen en een supergoed 2011 met z'n allen.
    Geef je hond maar een extra mergpijp oid, haha!

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wat super zeg!!!!

Gaat het nog steeds zo goed?

18. marilouise

een beetje een late reactie, ze heeft tot vorige week met een kap op gelopen omdat haar oor nog steeds niet dicht was inmiddels is dit helemaal dicht en ook de grote wond op haar schouder is dicht ze is inmiddels 4 kilo aangekomen en ziet er stukken beter uit.

ook doet ze inmiddels regelmatig weer haar eigen labrador zin.

19. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    ...

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0