hallo welke dvd speler voor in de auto kunnen jullie aanraden? ik heb onlangs gehoord dat die dingen gevaarlijk kunnen zijn bij een aanrijding, als ze los komen kunnen ze tegen het hoofd van de kindjes worden gekatapulteerd. Zitten die van jullie goed vast, met welk soort bevestigingssysteem? het lijkt me nl wel erg handig als we in de zomer 1000 km moeten gaan rijden met onze twee kids.
wij hebben een twin solaro. (als ik het zo goed schrijf hihi) die zitten met klitteband flink vast aan een soort van kartond oid. dan met banden om de hoofdsteun die wij altijd standaard gekruist doen omdat ze dna beter zitten. als je ze op de gewone manier vastmaakt. en tjah wat gevaarlijkheid betreft. alles wat los in de auto zit is gevaarlijk. wat dacht je van de mensen die hun auto tot de nok toe vol pakkenb met bagage das ook niet echt safe als je het mij vraagt
wij hebben de dubbel set van phillips. De montage beugels monteer je aan je hoofdsteun geleiders dmv schroefen. In de dvd speler draai je een schroef waar een gesp sluiting aan zit en die gesp klik je in de beugel. Mediamarkt bied uitkomst hahaha.