Heb hier twee kruising stabijtjes in de aanbieding. De ene is gekruist met border collie en mega slim. Is erg belust op eten. Staat als je de visite aan het uitlaten bent, met vier poten op de salontafel, om de schaaltjes met achtergebleven restjes alvast voor te spoelen. Dit zelfde ritueel heeft hij ook bij het inruimen van de vaatwasser. Wanneer je de badkamer deur openlaat staan en daar nog wat was op de grond had liggen, vind je het, wanneer je thuiskomt, weer terug in de woonkamer, zonder kruis. Datzelfde geldt voor de sokken van mijn vriend, alleen dan zonder tenen. De tweede is een kruising met labrador. Een lieve sukkel. Heeft er 7 maanden over gedaan om zindelijk te worden. Is weggestuurd van de puppycursus, omdat hij te hopeloos was. Hij is nu net 5 geworden en leert eindelijk wat te luisteren. Als er visite komt, moeten ze eerst dekking zoeken, omdat er 27 kg enthousiasme op ze afvliegt. Verder heeft hij, ondanks dat we onze bank gebarricardeerd hebben met een opengeklapte paraplu, toch een manier gevonden om er op te liggen. Hij klimt gewoon over de leuning heen en gaat onder de paraplu liggen. Ze hebben ook nog een aantal gezamenlijke hobby's, namelijk het slopen van: afstandsbedieningen en kussens. Verder houden ze erg van lezen, want als we de boekenkast niet hebben gebarricardeerd, als we weg zijn, dan hebben ze aan het einde van de dag letterlijk een heleboel boeken verslonden. Echte boekenwurmen.
hier een kat in de aanbieding, echt een knuffelbeest. erover struikelen is dan ook meer regel dan uitzondering. hij wilt zo graag bij je zijn dat hij graag voor je voeten duikt om je dat te laten zien. hij houdt niet van duiven want die krijgen OOK te eten van ons, dus hij bedenkt dat hij dan maar zelf snel het oude brood op moet eten, want dan hebben de duiven lekker niks. aan zn kont krabben vind hij maar niks, dus dan gaat hij gewoon met zn kont op de vloerbedekking zitten en schuift zichzelf naar voren met zn voorpootjes...he lekker zeg geen jeuk meer dan zie je m echt denken. een 3-persoonsbed aanschaffen is ook een beter idee, aangezien hij t erg fijn vind om in het midden te liggen, maar meneer is zo groot en gaat zo uitgebreid liggen, dat de 2 mensen erbij allebei op een randje liggen. als hij bij je ligt en hij vind dat je iets te lang met iemand praat, laat hij je dat graag weten door zn pootje tegen je mond aan te leggen...welke hij pas weer weg haalt op t moment dat je tegen HEM praat. als hij erg stout is en je laat de waterspuit zien, zou je denken dat hij weg rent, maar nee hoor hij heeft schijt aan de hele wereld, dus hij blijft mooi zitten maar dan wel met zn oren in zijn nek...in een houding die zegt: of je haalt dat ding weg OF ik zorg wel dat je m weg haalt! al met al een lief beest
Leuk topic. Hier ook eentje in de aanbieding: Rasechte mechelseherder van bijna anderhalf, ze denkt dat ze van kleiner formaat is en kruipt eerst met haar voorpoten op je schoot om vervolgens ook de achterpoten erbij zet, pak je de stofzuiger dan lijkt ze net een telefoon met goede trilfuctie, ze is zelf een goede stofzuiger niet alleen op de vloer maar ook op de muur, ziet ze een vlekje of prulletje liggen op de grond of op de muur dan doet ze er net zolang over dat de muur en de vloer weer een kleur zijn. als de bel gaat (die kan ik echt niet missen) dan zit zij tegen het plafon omhoog. als ik zelf aan het douchen ben moet ik opletten dat ze er niet mee onder kruipt. Heb je van die grote plastic buizen(van de bouwplaats) liggen in de tuin die ruimt zij na ermee gespeelt te hebben wel even voor je op. maar verder is het een schat van een beestje, ze past graag op de kleine meid, ze gaat regelmatig bij de kleine kijken of het allemaal wel goed gaat. en het is een herder maar dat denkt ze zelf niet, want ze knuffelt zo graag met iedereen. XXX Gusam
Wat een grappige combinatie Elmo.. Hier een franse bull.. staan erom bekend eigenwijs te zijn Hij vond mijn telefoon niet blingbling genoeg en heeft er zelf wat versiering in gebeten , staat erg tof. Ook vind hij t nodig om al t rondslingerend speelgoed van de kleine naar buiten te slepen , opgeruimd staat netjes toch?
Zo een leuk topic! Mijn Border Collie is 1.5 maar denk ook nog dat hij een puppy is! Overal loopt hij achter je aan, en als je gaat zitten krijg je een hoofdje of 2 voorste pootjes op je schoot... En liefst van alles probeert hij stilletjes op je schoot te kruipen! En dat heeft hij eigenlijk nooit gemogen Als ik ga stofzuigen, loopt hij achter het ding aan, maar hij is bang van de "slurf", dus echt grappig! en handdoeken of sokken vind hij reuzeinteressant! S ochtends wil hij nog niet opstaan en dan blijft hij echt heel lui liggen in zijn bench, pas na 10 min of zo komt hij een stukje boterham vragen en dan heeft hij echt slaapoogjes Ook hier een herdershond die een allemansvriend is hoor, mijn ouders Tervuerense herders zijn net zo lief! Herders zijn schatjes
@ Elmo; Wat een leuke combi zeg! Te schattig! @ all: ik dacht dat ik de enige was in de wereld die soms haar hond wel achter het behang kan plakken!! Ook die van mij vindt kattenpoep een delicatesse: Mijn vriend werd er (begrijpelijk) niet goed van, maar ik had hem uitgelegd dat ze soms poep eten om aan de goede bacterien te komen in hun darmen. Sindsdien zegt hij altijd als hij de hond weer betrapt: "Was je Yakultje weer lekker, jongen?" (toch heb ik maar even, heel slim, de kattenbak omgedraaid naar de muur toe, dan kan de kat er wel in, maar de hond niet meer ) Verders gaat mijn hond altijd blaffen als de baby net slaapt *zucht*, is hij het voorwas programma van de vaatwasser, en geeft hij ons huis een heerlijke odeur wanneer er per ongeluk weer eens een windje ontsnapt....
Elmo die twee zijn hilarisch samen ! En Bellabella hij/zij kijkt wel zeer onschuldig met het knuffelbeest hihi!
Ja hier is mijn hond bezig geweest in het huis van mijn schoonouders! haha..En ook nog zo onschuldig kijken toen wij er weer kwamen..En daar zit ie dan op de bank! Bekijk bijlage 25314
Chamaro geweldig en herkenbaar! Hier ons hondenbeest. Moe, maar voldaan... Missie geslaagd: hondenmand 'leeft' niet meer.
Whahahah die foto's hilarisch!! Vooral die ene met aaaaallll die snippers en een TE onschuldige hond! zo typisch dat! Hier kwam meneer net weer even een oude schoen van mij brengen.. naja brengen, hij liep langs me terwijl ie stiekem naar zn plek liep! lief he? En mn vriend is gek van franse bulletjes! stiekem wilt ie die er altijd nog s bij hierzo... of dat een goeie combi is.....
Oh even mijn ergernissen spuien hoor: - meneer gaat hijgen als wij ook maar een poging doen de deur uit te stappen, vermoedelijk omdat ie het niet zo leuk vindt om alleen thuis te zijn. - hij piept standaard als we naar bed gaan, soms wel de halve nacht lang (gelukkig meestal 30 tot 60 minuten). - hij gaat vaak midden in de nacht over de gang heen drentelen. met een laminaat en scherpe nagels is dit GEEN fijn geluid. Zeker niet omdat ie dus naast de slaapkamerdeur slaapt (appartement). - hij kan niet tegen gebakken lucht (van vlees). dan hangt zijn staart tussen zijn benen en verstopt ie zich het liefst op het balkon. - hij kan niet met andere honden. dan drentelt ie hijgend achter ze aan om continu een poging tot "rijen" te doen. - hij gromt/blaft als ie al een hond ZIET op TV. - we nemen hem niet meer mee naar een cafe of vaak zelfs niet naar mijn moeder, want dan blaft ie de hele omgeving bij elkaar. Thuis kent ie de geluiden en dan is ie dus ook het rustigst. - hij kan niet mee op vakantie, want dan ligt ie sowieso hele nachten lang te piepen. Een onbekende omgeving doet hem geen goed. Hmmm dat was mijn irritatie-lijstje geloof ik wel. Fijn dat ik het even kwijt kon Verder is ie wel de allerliefste hond van de hele wereld. Hij is super lief met mijn zoontje, kwispelt naar alle mensen die ie ziet (ook als je hem aan het uitlaten bent) en doet echt geen vlieg kwaad. Ook luistert hij geweldig goed, hij heeft nog nooit ook maar iets kapot gebeten. Het is alleen zo'n zeurkous af en toe En als je hond aan de ene kant tot 's avonds laat ligt te zeuren en je kind aan de andere kant vroeg wakker wordt, kan je daar best wel eens behoorlijk chagrijnig van worden...
Hahaha wat een heerlijk topic! Mijn teck russel is inmiddels bijna vijf maar de eerste drie jaar zijn er heel wat vloerkleedjes, schoenen, afstandsbedieningen, telefoons en nog veel meer doorheen gegaan. Ja, hij heeft ons echt enorm veel geld gekost. En gefrustreerde buren.... Als hij eens tien minuutjes alleen was jankte hij alsof we al dagen weg waren. Gek beest. Je kunt nu echt merken dat hij volwassener wordt. Hij sloopt niets meer en is soms zelfs blij als ik weg ga met de kinderen. Hoeft hij niet steeds op te letten of er niet eentje aan zijn staart gaat trekken!