Kraam cadeautje : TIPS SVP

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjolly, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjolly

Sjolly Lid

21 nov 2007
    41
    0
    0
    Amstelveen
    Ik moet een kraam cadeautje hebben voor een pas geboren jongentje ..
    En ik zie nu aan mezelf hoe veel je al hebt gekocht tijdens de zwangerschap.... en hoe persoonlijk de smaak van kleertjes zijn 8-[

Dus nou weet ik niet zo goed wat we moeten kopen..

Wat was jullie leukste kraam cadeau ... ?? gekregen of gegeven maakt natuurlijk niet uit ... alle leuke ideeen zijn welkom :thumup:

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

je zou even kunnen bellen wat ze willen hebben zo doe ik het altijd

3. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik heb de laatste keer een kleine knuffel gegeven met een t-shirt aan. Op het t-shirt stond de naam en de geboorte datum geborduurd. ook had je sokjes, petjes, badjasjes , spuugdoekjes; eigenlijk alles, waar je op kon laten borduren en de prijs was ook niet gek vanaf 3,95!
    De mensen aan wie ik het gaf vonden het erg leuk!

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Juist omdat smaken verschillen en sommigen alles al hebben: cadeaubon van Prénatal of de Hema. Ik was daar altijd erg blij mee. Was trouwens ook blij met mensen die vroegen wat ik wilde hebben.

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Het boek oei ik groei, bonnen zijn altijd goed en een van de leukste cadeautjes die ik heb gekregen is een houten kapstokje met daarin Tijgertje en de naam Louise erin gegraveerd. Er is ergens ook een topic met de leukste/ergste kraamcadeau's.

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vond bonnen ook altijd erg geslaagd.

Kleertjes van de hema, was ik ook superblij mee had het zelf nooit gekocht maar de kwaliteit bleek super!

Lakentjes/dekentjes e.d. was ik ook blij mee, gewoon neutraal.

Verzorgingsproducten vond ik ook fijn om te krijgen. Speelgoed ook, had ik zelf niet gekocht namelijk (niet eens aan gedacht dat een baby speelgoed gebruikte)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi,

Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een geboortemunt gehad.
    Dat was een pakketje waar alle euro muntstukken van het geboortejaar in zitten en in het midden een grote munt met babyvoetjes waar je evt de naam en geboortedatum van het kindje in kunt laten graveren.Misschien is dit een leuk ideetje!?

Als ik het goed heb kun je dit op het postkantoor kopen.

9. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zie hier al allerlei cadeautjes waar ik echt niet blij mee zou zijn, hahaha :)

Tot nu toe heb ik altijd gewoon gevraagd wat iemand hebben wilde, zowel met verjaardagen als met geboortes etc. En anders een bon en een bosje bloemen (die verwelken, dus zitten ze ook niet jaren aan een plant vast ;) )

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Een leuk prentenboek?

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    een bon is altijd prettig denk ik. En verder vind ik zelf boeken ook wel erg leuk.
    Ik heb er zelf al een aantal op een lijstje staan
    woezel en pip
    oei ik groei
    raadt eens hoeveel ik van je houd

geborduurde dingetjes vind ik zelf ook wel erg leuk: www.koterkado.nl -ik wil voor mezelf nog een omslagdoek halen van koeka met naam.

en tja, een speeltje voor aan het autoraam vind ik ook leuk ;) maar ja, speelgoed hoef ik verder dus echt niet te hebben ;) dus dit is ook het enige.

Vragen lijkt me het handigste , al heb je maar een richting... en aanbieden als ze een bon willen, dat ze dat ook mogen zeggen :)

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
  13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Een kadomand, gevuld met bijvoorbeeld Zwitsal, of speelgoed, of luiers :)

Ik was eigenlijk overal wel blij mee, ik vond alleen dat iedereen met veel en veel te grote kleding aan kwam zetten.. (mt 74-80 heel veel).

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.828
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    luiertaart is ook een goeie :) zou ik in elk geval erg leuk vinden :) en erg praktisch!

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    kadobon van kruidvat is altijd fijn of een winkel als prenatal bijvoorbeeld. misschien niet zo persoonlijk maar is altijd leuk om te krijgen zodat je als kersverse ouders zelf de benodigde spulletjes kan kopen naar eigen smaak

of anders inderdaad een mand met 1 pak luiers en wat verzorgingsproducten is ook altijd leuk en handig. je doet het in een leuke mand, strik en om en klaar :)

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat mij erg leuk lijkt om te geven en te krijgen is het boek Het Mama Masterplan van Christine Pannebakker. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat dat een enorm leuk boek is.
    Wat ik laatst ook zag zijn geboorteklompjes. Klompjes met het geboortekaartje erop gedrukt, of de naam en geboortedatum van het kind. Ook superschattig en origineel!

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik vond de luiertaart mega leuk. een vriendin had er nog wat kleertjes bij gedaan, helemaal leuk. ik ga nu een mini luiertaartje maken voor mn buuf van de luiers die alyssa niet meer past en dan doe ik er ook een cadeautje op.
    bonnen vind ik ook erg makkelijk. ik heb er verschillende van prenatal gekregen die spaar ik op voor een buggy.

liefs doris

18. Sjolly

Sjolly Lid

21 nov 2007
    41
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb het even opgezocht met google echt helemaal toppie !
    Het is te bestellen via : muntenrijk
    Vind het echt een leuk blijvend en orgineel cadeau :thumup:

En ik heb inmiddels iets besteld via Puck en Uk.. (ook voor mezelf 8) )
    Een kijk boekje voor in de box of het bedje & is voor pasgeboren kinderen. (wel zo leuk dat ze er meteen wat aan hebben :) )

Uit onderzoek blijkt dat de eerste 3 à 4 maanden heel belangrijk zijn voor de ontwikkeling van het gezichtsvermogen van een kindje.

Omdat baby's nog nauwelijks contrasten kunnen onderscheiden, reageren ze het eerst op bepaalde zwart-wit patronen. Die patronen vormen de basis van het Kijkboekje van Puck & Uk.
    Weer eens wat anders dan anders ;)

Thanks voor alle tips !

19. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    kan je er echt nie tui komen.. een cadeau bon klinkt beetje afgezaagd maar ze krijgen al zoveel en om dan ff lekker zelf te mogen shoppen is ook heerlijk.
    ik heb er ooit een bosbloemen bij gedaan en wat extra ijzerdraadjes gevraagd bij de boemist. hier aan heb ik allemaal kleine spulltjes (sokjes,haarspeldjes,speen ect)aan gebonden en die in boeket gestopt + cadeabon..

Deel Deze Pagina