Hond hapt naar ober

Discussie in 'De lounge' gestart door Annabelle29, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Jawel, ze is wel agressief; ze is 3x naar een ober uitgevallen. Dat is wel kwaad doen. Het begint ermee dat jij dat zo gaat zien! Straks haalt ze uit naar een kind dat iets doet wat zij eng vindt.

Als antwoord op mijn vraag of je aan de lijn trok toen de ober kwam, antwoordde je dat je haar vasthield. Ze is dus bang voor obers en met jouw actie versterk jij haar angst. Zelfde met een bange hond aan de lijn waarvan de baas aan die lijn trekt.

Dat tegen de benen duwen met haar neus is niet omdat ze meer knuffels wil, het is dominant gedrag.

En ik betwijfel of een ober op een terras tegenwoordig een sloof of schort aan had. Het is hoogzomer en bovendien dragen obers op een terras vaak een blouse of polo met logo. Maar dan nog mag ze niet uithalen.

Ik weet niet hoe oud ze is, maar ook met een volwassen hond kan je hiermee gewoon naar een hondenschool, je hoeft niet meteen een dure gedragstherapeut aan huis te laten komen.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oei dat is écht niet positief, maar dominant en claimend gedrag.
    Hier hebben ze op de hondenschool een gedragstherapeut waar je gewoon naar toe kan, en indien nodig komt zij bij jou thuis.
    Wat voor ras is het?

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    onze hond heeft dat met hardlopers en wielrenners waarom ik zou het niet weten maar daar doet ze het bij.
    als ik met lopen zo iemand tegen kom zorg ik dat ik er tussen loop en dan doet ze niks.
    maar ik zou het nooit bewust opzoeken want ik vind dat gevaar te groot.

4. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    En toen was ts ineens niet meer actief 😂😂😂

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Juist. Klinkt erg dwingend.
    Ik zou haar thuishouden voortaan. Misschien heeft ze nog niet gehapt, maar ik zou het ook niet afwachten en opzoeken.

6. misa

misa Niet meer actief

:(:(:(

Is denk ik de mode tegenwoordig..... ;)

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Pfff typisch

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Idioot gewoon......daar mag beheer écht wel wat strenger tegen optreden. Dat ze niet elke week onder een andere naam terugkomen als het ze niet zint bedoel ik...;)

9. misa

misa Niet meer actief

Vind ik ook.

10. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Vaak zien ze het als prooi. Het gaat snel, dus willen ze er achter aan

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Kan dit topic ook wel weg...

Wat waardeloos om ineens weg te gaan als je een topic opent

Lijkt inderdaad wel een trend

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Als je een mening of advies vraagt, kan je niet altijd antwoorden krijgen die je zinnen en leuk vind. Lijkt me toch?
    Als je dat niet wilt kan je beter geen mening-topic openen.

13. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Was er iets mis met de reacties dan?
    De meeste zeggen alleen dat je de hond niet meer mee moet nemen. Als je dat al niet leuk vind om te horen..

Lijkt mij een vreemde reden om je account op te zeggen. Denk dat er een andere reden was.;)

14. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Pff lijkt wel viva ondertussen, het is dat mensen (gelukkig) de openingspost niet zomaar kunnen wissen :(

15. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ja ik weet het niet het eerste half jaar heeft ze bij mensen gewoond waar ze als ze blafte van de trap afgegooid werd en altijd los mee werd genomen naar buiten ik weet niet of er qua wandelen nog meer is gebeurt met ons meisje.
    maar het zou zo maar eens kunnen ik blijf haar gewoon netjes langs mij te laten lopen want als ik er tussenloop is het niet intressant.

Deel Deze Pagina